swa Geplaatst: 12 juli 2006 Geplaatst: 12 juli 2006 is er iemand die me kan helpen aan de juiste config voor de update teverkrijgen van tvv ik heb wel beeld maar krijg niet de puls binnen. ik gebruik gemmini met cam3. je mag dit opsturen via pm alvast bedankt mvg swa
swa Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Geplaatst: 12 juli 2006 nog op 31_7_2006 als ik naar de satboer ga dan steekt hij die in de org goedgekeurde box en dan krijgt hij de puls maar met mijn dream wil het niet luken mvg swa
fr@ncis Geplaatst: 12 juli 2006 Geplaatst: 12 juli 2006 Als je met camd3 werkt, gewoon even reactievatie aanvragen op de website van TVV. Een half uur later is de update binnen.
polle58 Geplaatst: 12 juli 2006 Geplaatst: 12 juli 2006 Bij mij is het gelukt met newcamd en cardserver (wel met pli emerald), zoals je hier kan lezen: http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=0#1180589
swa Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Geplaatst: 12 juli 2006 waarom een reactievatie aanvragen dat hij het doet enkel de puls niet. in een orgineele doet hij het wel met de puls maar in de dream niet
fr@ncis Geplaatst: 12 juli 2006 Geplaatst: 12 juli 2006 Omdat bij een reactivatie uw datum aangepast wordt net zoals bij de puls. Maw, uw vervaldatum schuift een maand op. En om een of andere reden werkt dit bij camd3 wel, en de puls niet.
redneck eyeball Geplaatst: 14 juli 2006 Geplaatst: 14 juli 2006 Ik heb hier net hetzelfde probleem. Wil dat dan zeggen wat we iedere maand heractivatie moeten aanvragen ??? Ik kijk niet met camd3, maar met newcs en cccam. Nu dacht ik dat als ik eens een uurtje met camd3 zou kijken dat ik dan de update wel zou binnen krijgen, maar dat is tot nu toe dus nog niet gelukt. CU Red
tfh Geplaatst: 14 juli 2006 Geplaatst: 14 juli 2006 Probeer eens een uurtje met newcamd. Werkte hier prima.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen