Intersound Geplaatst: 5 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2006 Ik gebruik nu zelfs CCcam 1.2.1 die standaard in PLi Flubber zit op een DM500, maar een irdeto kaart van kanaal digitaal krijg ik hierin niet werkend. Wat gaat er fout?
Henksat Geplaatst: 5 augustus 2006 Geplaatst: 5 augustus 2006 Heb je wel de emu aktief dan in de emu-setup? Chip aan de onderkant? Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Intersound Geplaatst: 5 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2006 ja en ja. zodra ik bijvoorbeeld camd3 erbij installeer en deze kies als aktieve emu, dan werkt het direct (gewoon beeld). Als ik echter weer CCcam als aktieve emu kies, dan heb ik geen beeld meer. Als ecm tijd staat er gewoon 0.155 of zoiets. Dus alles lijkt te werken, echter geen beeld. Dit is begonnen met CCcam later dan 1.1.0 Volgens mij zit er dus een bug in alle latere versie's.
Gast Geplaatst: 6 augustus 2006 Geplaatst: 6 augustus 2006 Ja, er zijn volgens mij meer mensen waarbij de irdeto-kaart niet werkt met CCcam. Dat wordt dus wachten op 1.3 of zo... Greetz, Lion.
Frans B Geplaatst: 9 augustus 2006 Geplaatst: 9 augustus 2006 Hier ook niet werkend met een irdeto kaart. De CCcam is versie 1.2.1 en de kaart is Nova Hellas versie 5. De kaart wordt wel herkend en dat zie ik ook met de onscreen melding sci. System Administrator (niet van deze site)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen