Ga naar inhoud

[7025] Welke Image is het beste ?

Aanbevolen berichten

Gast Winkiller
Geplaatst:

Beste DB7025 bezitters,

Ik vraag mij af welke image het beste functioneert in de DB7025

1) Gemini2 1.70 of de oudere versie's.

2) Collosseum 1.2 of de oudere versie 1.1.

3) DaVinci 2.0

Graag jullie ervaringen met de overige images, zelf gebruik ik nog Gemini2 V1.60, en zie nog niet het nut van upgraden naar 1.70, weinig verschillen met de 1.60 versie welke uitermate stabiel is op mijn DB7025.

Indien je een voorkeur hebt voor de overige images dan welke ik gebruik lijkt het me nuttig dat je wel onderbouwd omschrijft waarom je dat vindt.

Geplaatst:

Tja, ik heb zelf vreselijk veel pch met gemini, dus heb ik Colosseum er op staan.

Deze bevalt mij prima.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Geplaatst:

Ik ga ook voor Colosseum

Vind EPG browser het belangrijkste

Nu heb ik wel gevonden om ned1 2 en 3 werkend te krijgen voor programatie via epg maar voor één weet ik niet wat ik moet invullen

Dreambox 500s-7025-8000hd

Gast djseppie
Geplaatst:

Ik maak gebruik van Gemini 1.70 en ben daar best tevreden over. Ik vind hem net even wat lekkerder werken en de standaard skin is ook beter dan in gemini 1.60 Oudere versie's van Gemini kan ik je niet aanraden, omdat je hier geen downloads meer voor hebt (plugins via blue-panel).

Geplaatst:

Ik heb de Gemini er op gedaan, maar daar kreeg ik geen beeld op NL zenders, alleen free to air, ook niet na de aanpassing gemeld in een andere thread. Toen heb ik de Colloseum erop gezet de Cams via FTP erop gezet en een install uitgevoerd via het menu scherm, en direkt beeld op NL. En ben er best tevreden mee.

SMonte

-----------

Dreambox DM7025s

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen