Ga naar inhoud


Ervaringen met InternetPlusBellen gevraagd.


Aanbevolen berichten

Precies wat ie zegt Sander.Je kunt een pc bedraad of via wifi op de experiabox aansluiten.Overigens geen problemen hier meer met mijn mailbox was mijn eigen fout had blokkering aan staan bij de instellingen van de boxen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb hem ook eindelijk in huis... het installatie pakket

 

Het eerste wat me opvalt is dat ik een ip nummer heb nu van adsl-direct, maar ik heb het hele zaakje bij Planet besteld?

 

Zit ik nu straks nog met twee nota's ?

 

Tevens is mijn download op het usenet aanzienlijk trager

Topfield 4000 - Aston Dual Cam - 78cm Triax wok

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Precies wat ie zegt Sander.Je kunt een pc bedraad of via wifi op de experiabox aansluiten.Overigens geen problemen hier meer met mijn mailbox was mijn eigen fout had blokkering aan staan bij de instellingen van de boxen.


Ok. Dit was nog een antwoord op de allereerste vraag uit dit topic. Had ik over het hoofd gezien. Ik zag het verband even niet.

Verder zal ik me rustig houden. Ik wil van dit topic geen uitlaatklep en klaagbox maken voor mijn IPB problemen. Die overigens nog steeds bestaan.

Ik heb vanochtend toch maar tijd vrijgemaakt om een "briefje" (4 A4-tjes) te schrijven en deze zit nu in een envelop om richting de afdeling klantenreakties verstuurd te worden.

Als ik zinnige dingen te melden heb, zal ik het hier plaatsen.

Groeten Sander

Octagon SF 1018 HD - V1.11.70 - CD/TVV/SRG - Wavefrontier T55 W 5/1 - 5/9/10/13/16/19/23/28 O
Octagon SF 1008 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Rebox RE 9000 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij kwam het VOIP-lampje pas na veertien dagen tot leven. Dit werd veroorzaakt doordat mijn box veertien dagen te vroeg uitgeleverd is (geloof het of niet)en mijn telefoonlijn nog niet geschikt was (?).Normaal moet het binnen 5 dagen werken. Dan moet je telefoonnummer nog geporteerd worden . Dat duurt ook ca.7 werkdagen. Al met al heeft het bij mij bijna vier weken geduurd, nu werkt alles naar wens.

Xtrend 10000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds deze maand (juli) internetplusbellen (IPB) van planet. Helaas had mijn vorige provider (XS4ALL) dit nog niet in het pakket zitten. Toch vreemd daar xs4all een KPN-dochter is.

 

Beste Lambik61 (of iemand anders),

 

Ik zit ook bij XS4ALL en wil eigenlijk overstappen. Het enige wat me (nog) tegenhoud is het feit dat je schijnbaar een mailadres krijgt met @kpnplanet.nl. Maar ik wil eigenlijk mijn mailadres van XS4all niet kwijt.

 

Weet je of dit mogelijk is? Dus KPN Internet Plus Bellen nemen en toch je XS4ALL e-mailadres blijven gebruiken?

 

Groeten, Alfons

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lambik,

 

Ik ben morgen overdag niet thuis, maar ga dinsdag XS4ALL bellen en als het klopt wat Doerak zegt (en daar twijfel ik niet aan), dan ga ik dat gelijk in werking zetten. Dus XS4ALL opzeggen met behoud van het mailadres en me aanmelden bij KPN.

 

Ik zag dat dit via internet kan en neem aan dat dit dan het snelste gaat. Spaart me in ieder geval een uur uit in de - meestal warme - winkel.

 

Bedankt en gegroet, Alfons

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...