Ga naar inhoud


2 settop pakketten


Gast BMW R1150RT

Aanbevolen berichten

Hoi satters,

 

Ben in het bezit van twee smart kaarten(s*ca en ird*to) van canal digital met op beiden het settop pakket. Ik was in de veronderstelling dat de ird*to kaart na een jaar zo gaan verdwijnen en mijn abonnement omgezet zou kunnen worden naar een goedkoper aanvullend abo. Zoals b.v. settop pakket plus aanvulling met tweede abo. voor 1 euro/maand.

Maar dus niet, moet dus ird*to nu nog voor een jaar betalen. Het anderen abo. s*ca loopt in januari 2007 af. Dit dus optijd opzeggen en evt. omzetten. Maar de vraag is eigenlijk welke kaart kan ik het beste aanhouden of omzetten de s*ca- of de ird*to kaart? Ben in het bezit van drie ontvangers tf 4000 en 5000 en een oude ird*to ontvanger(wordt alleen gebruikt voor radio). Wat te doen??

 

Gr.

BMWR1150RT

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je de irdeto alleen gebruikt voor radio,zou ik als ik jou was de irdeto kaart via dit forum proberen te verkopen,of te ruilen voor een seca kaart.

CDS heeft in het verleden aangegeven verder te gaan met seca,maar irdeto

nog wel te ondersteunen,alleen heb je hiermee gewoon minder kanalen tot je beschikking.

Dus als je er 1 kwijt wilt,gewoon ruilen of verkopen

en een andere (tweedehands)seca weer nemen.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let wel op dat als je je Irdetokaart wegdoet je op FTA na niets meer hebt aan je Irdeto ontvanger. De commerciële Nederlandse radio is weer wel FTA, dus als je de publieken niet per se zou hoeven zou je die kunnen blijven gebruiken daarvoor.

 

Een nieuwe Irdetokaart kan je ook niet meer kopen ervoor, denk er dus goed over na!

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat ik de seca kaart moet opzeggen voor januari 2007 (irdeto pas voor een jaar betaald) en de irdeto kaart omzetten naar seca?

 

Bedankt voor de reactie's.

gr. BMWR1150RT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volens mij hoef je helemaal niks op te zeggen.

Je hebt nu 2 settopbox paketten. één op irdeto en één op seca.

Dus wat je moet doen is je seca (of irdeto) kaart opwaarderen naar basis. Dit kan volgens mij altijd; opwaarderen naar een duurder abo, wordt gewoon verrekend.

Vervolgens zorg je dat beide kaarten geregistreerd zijn op hetzelfde abonnementsnummer en adres. Als dat niet zo is, kun je hiervoor een mutatie formulier downloaden op de CD site.

Daarop kun je dan meteen aangeven dat je op andere kaart het settopboxpakket wilt ontvangen voor 1 euro per maand.

Maar dat kan alleen als op de andere kaart minimaal een basispakket is afgesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...