sretlow Geplaatst: 3 augustus 2006 Geplaatst: 3 augustus 2006 Hoe kan ik een deel van een dvd (de eerste 20 minuten) opnemen op de schijf van de dreambox? Is daar een makkelijke oplossing voor of moet dat via allerlei software. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
alejandro Geplaatst: 3 augustus 2006 Geplaatst: 3 augustus 2006 Ik weet niet of dit de makkelijkste oplossing is, maar dit is hoe ik het zou doen; Dvd in pc, converteren naar mpg met winavivideoconverter, dan de mpg's ftp'en naar de dreambox. iemand anders een betere?? Vastberaden, geen arrogantie!
Jean-Claude Geplaatst: 3 augustus 2006 Geplaatst: 3 augustus 2006 de dreambox kan géén mpegs-maken, alleen afspelen, en dan nog indien deze in het correcte (streaming) formaat worden aangeboden. Wat je wenst kan dus nooit via de drambox, je zult dit via pc-software moeten doen, via een DVD ripper die een AVI/MPEG bestand aanmaakt, en dan met de nodige video-software de eerste 20 minuten eruit knippen en bewaren als een nieuw AVI/MPEG bestand. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen