m.fokkinga Geplaatst: 3 augustus 2006 Geplaatst: 3 augustus 2006 Ik heb al lange tijd uitstekende tv op de pc via mijn netwerk. Nu heb ik de dreambox een weekje van de stroom af gehad, nu weer aangeschakeld en nu geeft ie geen beeld meer. Hoe kan dat? Moet de software er dan opnieuw op? Meindert
John van Dreumel Geplaatst: 3 augustus 2006 Geplaatst: 3 augustus 2006 Ik neem aan dat je nog wel gewoon beeld via de Dreambox hebt? Welke dreambox spreken wij overigens over en welke image is er geplaatst? Kan je de dreambox nog wel gewoon benaderen via het netwerk? Zo zijn er nogal wat vragen die van belang zijn. Wellicht is er een probleem op je PC met VLC. Geef eens wat meer informatie? John Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
milili Geplaatst: 3 augustus 2006 Geplaatst: 3 augustus 2006 misschien een ander ip ?? via dhcp of zo ? succe s Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
m.fokkinga Geplaatst: 5 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2006 Ter aanvulling: deze dreambox 500 s doet het goed op tv (nog steeds), is goed opgenomen in het netwerk (kan webinterface goed bereiken) en vlc is goed geinstalleerd, incl. active-x plugin. Heb er altijd goed tv mee kunnen ontvangen op de pc met behulp van dreamtv of via de web-interface. En nu helemaal niks meer, nadat ie een weekje van de electriciteit is geweest. Moet ik misschien opnieuw software installeren? Meindert
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen