Ga naar inhoud


Nokia 9302S mogelijkheden


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb sinds kort een nokia, erg mooi ding, maar ik wil graag het maximale eruit halen. ik hoor veel over dvb 2000 (data downloaden, digitaal opnemen). is dat software die ik in de nokia kan laden via seriele kabel? en kan ik die kunstjes (data downloaden, digitaal opnemen) ook via de seriele kabel doen?<P>ik heb een seriele poort op mijn computer ne op de nokia zit er ook een.<P>bedankt alvast voor evt. advies.<P>Gr Steve<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit is iets wat eigenlijk in het forum Nokia 9200/9500/9600 software thuis hoort.<BR>Je moet er eerst een andere bootloader in laten plaatsen.<BR>Als die er eenmaal inzit kun je serieel hier DVB2000 software inzetten en de laatste settings.<BR>Je moet wel weten wat je doet want je kunt je ontvanger zo om zeep helpen.<P>Lees in ieder geval het eerder genoemde forum eens door.<P>Via de links van deze site kun je trouwens naar de site van DVB2000 toe surfen<P><P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's,feeds & settingslijsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satshow, ik denk dat het je niet is opgevallen, maar het gaat hierbij om een 9302, een SECA-doos dus.<BR>@ Noodles: Hier kun je geen DVB in zetten en al die andere 'leuke' dingen kun je ook wel vergeten. Wat wel mogelijk is met de 9302 is met PIC-kaartjes werken, maar verder kom je er momenteel niet mee (of iemand anders moet meer weten natuurlijk), misschien dat hier in de toekomst verandering in komt, maar de originele Canal- goedgekeurde SECA-dozen zijn erg beperkt vanwege de richlijnen van Canal-<P>------------------<BR> smile.gif <BR>Life's a bitch, and then you die....... So get up and keep smilin'!!!

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...