Ga naar inhoud

[7025S] Welke image en softcam voor TV Vlaanderen ?

Aanbevolen berichten

• Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Ik dus niet.

We kunnen nog een 2tal weken zoeken.

Daarna zal ik maar een cam kopen die werkt in een van die toestellen dat ik hier heb staan.

Zou wel spijtig zijn zeer mooie bak die 7025 maar geen update op tv vlaanderen.

Dreambox 500s-7025-8000hd

Geplaatst:

@sergio in een 7025?

Of werkt er geen enkele cam in de 7025 die de update doorlaat?

@sergio sorry was even te laat

dus de magic werk in ne 7025

das dan toch goed nieuws

Geplaatst:

Ik heb onderstaande exact hetzelfde gedaan, op een schone install van gemini 1.7, maar ik heb mijn heractivatie nog niet binnen. Iemand anders nog toevoegingen/tips?

Citaat:
Idd ik heb gewoon de MGcamd1.12/newcs en newcs gedownload vanuit de blue panel in gemini 1.7 DM7025.

Ik heb neveto gedownload en geinstalleerd en vervolgens het newcs.xml bestand gedownload en bij de dummy user(voor mgcamd) geedit en spider op yes gezet. Idd dit is de optie in neveto, vervolgens het bestand terug geschreven de boel gereset (stop/start MGcamd/newcs) en heractivatie gedaan via de website van Canal Digitaal.

En vervolgens had ik een update. Hopelijk heb ik het zo duidelijk genoeg uitgelegd.

DM800, moteck, 500GB Fujitsu 4200RPM

Geplaatst:

Tja, de cam lijkt inderdaad voorlopig de enige oplossing die in elk geval werkt. De laatste keer heb ik voor mijn dreambox ook de t-Rex cam gebruikt... alhoewel het beeld correct weergegeven wordt, kan ik niet in het cam-menu want dan heb je onmiddellijk blauw beeld en restart... maar ik had mijn update!

In het weekend heb ik wat meer tijd, en ga ik eens proberen de posts op het IHAD-forum uit te pluizen m.b.t. dit onderwerp.

Mvg,

adupont.

Geplaatst:

@Nuci

Voor de zekerheid heb je het over uw TVV kaart of die van Canaal

Volgens dat ik heb gelezen zou die Canaal kaart wel haar update binnen krijgen.

Maar de kaart van tv vlaanderen niet.

Denk zelf dat daar het probleem zit.

Ergens gelezen ze horen bij elkaar en zenden hun puls uit via het zelfde systeem,nu moet die dream weten welke hij moet gebruiken.

Maar hier ken ik niets van.

Dus als er bij iemand een belletje gaat rinkelen en hij weet misschien een oplossing is dit van harte welkom

Geplaatst:

als ik dit zo allemaal worden er denk ik een aantal dingen door elkaar gehaald.

De update die ik binnen heb gehad was op een canal digitaal kaartje voor nederland. Met de instellingen die ik heb ingesteld.

Dus ik denk dat het beter is om dit topic te sluiten een en nieuwe te maken omtrent dm7025 icm vlaanderen kaart.

groeten,JBnl

Geplaatst:

Het is zoals stefmac samengevat heeft:

Op de DM7025 kan een Canal Digitaal kaartje zijn update in principe "zonder" problemen krijgen. Dat heeft deze topic - alhoewel de vraag oorspronkelijk over een TVV-kaartje ging - toch al opgeleverd.

Ik zou het best niet laten afsluiten. De vraag is momenteel immers nog onbeantwoord.

Daarom herhaal ik nog eens een van mijn vorige posts:

Citaat:
Misschien dat er ondertussen iemand met een TV Vlaanderen kaartje en een DM7025:

- zijn kaartje heeft kunnen activeren (initieel);

- zijn maandelijkse update ontvangen heeft;

- zijn kaartje heeft kunnen updaten met bijv. de optie erotiek;

... allemaal mogelijkheden waarbij het kaartje moet bijgewerkt worden.

Mvg,

adupont.

Geplaatst:

Ik blijf deze thread met belangstelling volgen. Immers op de originele vraag is tot hiertoe nog geen antwoord.

Ik herhaal hier nog even mijn vraag:

"Welke image, softcam (en welke software nog ?) heb je nodig op de Dreambox 7025 voor ontvangst TV Vlaanderen? Ook voor ontvangst van de update puls, wat nogal eens een probleem schijnt te zijn."

Dat er niet snel een oplossing gevonden wordt is duidelijk, de update puls komt slechts één keer per maand.

Dank u wel adupont, u wijst er inderdaad op dat de vraag nog steeds onbeantwoord is.

Ik ben nog steeds van plan om een 7025 aan te schaffen, maar dan moet ik de zekerheid hebben dat de update's doorkomen. Ik ben niet in de mogelijkheid om mijn kaart in een andere ontvanger te stoppen voor de update.

Ik moet dus kunnen rekenen op mensen met ervaring en goede wil hier op dit forum. En die zijn er.

Waarvoor, aan allen, mijn hartelijke dank.

VU+ Duo 4K se, OpenPli 9.0, WaveFrontier T55, 13E, 19,2E, 23,5E, 28,2E

Geplaatst:

voor de goede orde haak ik toch ook maar even in.

Zoals aangegeven is deze draad "verworden" tot een CAM verhaal over CD en TVV. Zoals eerder gezegd er is nog geen oplossing voor TVV. Echter in mijn beleving is er tot op heden één persoon die de update voor CD wel in een 7025 voor elkaar heeft (als ik de colloseum gebruikers even buiten beschouwing laat). De meeste van ons hebben denk ik op andere wijze de update gerealiseerd voor CD. Het wordt dus even spannend volgende maad of de update er nu wel door komt.

Wordt dus ook voor CD nog wel vervolgd schat ik in.

Alfman.

Humax i5050 - CAIW

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen