Ga naar inhoud

Geen beeld bij DB7000?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb net een DB7000 2dehands aangekocht. Werkte perfect als ik hem kocht bij de verkoper. Nu kom ik thuis en wil hem installeren maar helaas geen beeld van de ontvanger op mijn TV.

Ik gebruik een soort scart kabel die gaat naar een video-audio uitgang, 3 pluggen dus geel-wit-rood. Zou deze kabel niet werken en moet ik een scart kabel hebben met 2 scart aansluitingen of doet dit er niet toe?

Geplaatst:

hoi,

Lainke je zult misschien bij de verkoper een beeld met RGB instelling hebben gezien

die gaat nu geen signaal geven op het video tulpje

de moeilijkheid is dat je nu niet in de setup kunt (niet zichtbaar) van de dreambox om terug naar cvbs te schakelen inplaats van die ingestelde rgb

dus rest enkel nog

aan een andere tv hangen met scart aansluiting

OF

een flash erase doen

flash erase tijdens boot-up de channel-up knop ingedrukt houden zolang totdat je in het blauwe display de tekst ziet staan >flash erase<

dan moet je alle settings opnieuw doorlopen en heb je beeld omdat bijna alle images die ik ken, na een flash erase in cvbs modus opstarten

cheers

Liberty

Anette Askvik

Geplaatst:
Citaat:
hoi,

Lainke je zult misschien bij de verkoper een beeld met RGB instelling hebben gezien

die gaat nu geen signaal geven op het video tulpje

de moeilijkheid is dat je nu niet in de setup kunt (niet zichtbaar) van de dreambox om terug naar cvbs te schakelen inplaats van die ingestelde rgb

dus rest enkel nog
aan een andere tv hangen met scart aansluiting
OF
een flash erase doen

flash erase tijdens boot-up de channel-up knop ingedrukt houden zolang totdat je in het blauwe display de tekst ziet staan >flash erase<

dan moet je alle settings opnieuw doorlopen en heb je beeld omdat bijna alle images die ik ken, na een flash erase in cvbs modus opstarten

cheers

Als je een beetje handig bent kan je via de display zien als je de instelling verandert.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen