Ga naar inhoud


Hoe werkt Irdeto nou precies.??


alfadude

Aanbevolen berichten

Ik ben nu een paar maanden bezig met het kloten op mijn pace. Het lukt ondertussen aardig om met een piccard beeld te krijgen.<BR>Ook heb ik al door hoe je een origineel kaarje aanpast om alles te geven maar nu zou ik wel graag een beetje meer over het systeem erachter weten. Kent iemand een website waar dit een beetje duidelijk wordt uitgelegd??<P>------------------<BR>

Quo signo nata es?
Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk bij Mindport op hun website. In de fsw van een paar maanden terug stond precies uitgelegd hoe dvb. werkt, en lees de faq's over irdeto, en seca. hier word je een heel stuk wijzer van. verder zijn er diverse programma's in vis. basic geschreven die overal te downloaden zijn (mastercrd's crd generator bv). als je nogal wiskundig onderlegd bent kan je zo het gebruikte algo eens bestuderen.<BR>Het meeste kan je uit de faq's halen, en er is bij mijn weten ook een faq voor dummies, begin hiermee, deze is ook voor mij begrijpelijk, en dat wil dus wel wat zeggen.<BR>prutsie.<P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...