Gast Geplaatst: 16 augustus 2006 Geplaatst: 16 augustus 2006 Ik stoor mij mateloos aan de hogere volumes tijdens reclames. Aangezien de omroepen blijven volhouden dat het niet zo is zal er wel niet snel iets op dat niveau komen. Ik vroeg mij af of het mogelijk is om in Enigma de mute knop een tussen geluidsniveau te geven van bijv. 0.5 * huidig volume. Dus: 2x Mute -> 0.5 x gekozen geluidsterkte 1x Mute -> Geluidsterkte 0 Of misschien schakelend van gekozen -> 0.5 -> 0 -> gekozen etc. Nog mooier zou zijn om in de instellingen het tussen niveau aan te kunnen geven. 't is maar een idee, misschien dat meedere mensen dit handig zouden vinden ?
Jean-Claude Geplaatst: 16 augustus 2006 Geplaatst: 16 augustus 2006 dat lijkt me inderdaad een nuttige feature. Ik verminder nu ook regelmatig het volume als er (te) luide muziek of reclame getoond wordt. maar dan liever in combinatie met de [shift] toets.... DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen