Ga naar inhoud


mpeg stream hack


Gast

Aanbevolen berichten

Wiet weet hier meer over, aub? Is dit een fabeltje? Blijkbaar hebben er al mensen het zien werken. Je zou enkel met een aangaste CAM-module alle gecodeerde uitzendingen kunnen ontvangen...? Ik vind echter geen info op het net.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,<P>als je nou eens wat meer in de rubrieken leest, zal je wel wat vinden over de Irdeto FREE-CAM software update/patch<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, ik tracht al enige tijd inzicht te krijgen in het satelliet-gebeuren. Ik zie echter door de bomen het bos niet meer. Bestaat er eventueel een site die je stap voor stap op weg helpt? Ik heb een Nokia 9200 met irdeto-cam en kaart. Ik vermoed dat de CAM-module moet aangepast worden.Sorry dat ik jullie lastig val met deze "beginnersvragen".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal niet! Je moet niets aan je cam veranderen, je moet wat aan je Nokia veranderen. Het schijnt door het veranderen van enkele draadjes in je Nokia mogelijk te zijn om alles zonder cam te decoderen.<BR>Er is in het verleden wel over gepost bij Sat4All, zelfs door lieden die met grote stelligheid beweren dit wonder werkend te hebben aanschouwd.<BR>Je zou dus de oude postings eens door kunen spitten (ong. 2 maanden geleden?).<BR>Of kijk eens bij de Russische kameraden: <A HREF="http://lkv.customs.ru/sat/black-box/" TARGET=_blank>http://lkv.customs.ru/sat/black-box/</A> <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, of het bestaat ?<BR>er zijn diverse mensen die beweren het gezien te hebben. Mastercrd heeft op zijn site beweerd het gezien te hebben, en zelfs een werkende box in zijn bezit te hebben gehad. volgens hem was het alleen de cam die was aangepast, de eprom. hij is er echter volgens eigen zeggen niet in geslaagd deze met succes uit te lezen. ook zijn er mensen die beweren dat deze all boxen in belgie te koop waren, in antwerp.<BR>wazige verhalen allemaal<BR>prutsie<P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had net als jullie ook zoiets van eerst zien dan geloven. Ik heb een Irdeto ontvanger<BR>gezien zonder kaartje met cam en nog wat aanpassingen.Volgens mijn dealer zou hij (4mndn geleden)er ook nog een krijgen die gewoon alles pakt<BR>DIE heb ik niet gezien. Morgen ben ik daar in de buurt effe de oortjes goed open houden.Als ik iets meer weet zie je dat wel<BR>GAROETUH SPJ<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...