Ga naar inhoud


scientific atlanta d9223 powervu


prutsie

Aanbevolen berichten

Een beginnersvraag !<BR>wie weet er wat je in nederland met deze ontvanger kan. ik begrijp dat dit een mpeg 1.5 / 2 ontvanger is, bedoeld voor kabelkopstations ed. verder, wat mag zo'n ding tweedehands kosten.<BR>waar ik naar op zoek ben is een ontvanger die de feeds op bv. eutelsats die de door de diverse commerciele ontvangers (echostar / humax ed.) niet ondersteunde frames wel ondersteunt.<BR>Op internet weinig over te vinden helaas.<BR>wie weet raad !<BR>prutsie.<P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik weet er niet veel van maar je hebt een abbo nodig, het is moeilijk te kraken. <BR>Kaart en ontvanger hebben een uniek nummer.<BR>(heb ik me ook maar laten vertellen)<BR>Op ibazar en in de nieuws groepen worden ze nog wel eens aangeboden., en in duitsland ivm met de amerikanen die je daar had/hebt.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

PowerVU is een geadresseerd systeem zonder kaarten (kan er intern overigens wel in!). Het systeem is in Oktober vorig jaar uitlopend gemaakt voor consumenten ontvangers. De 'echte' PowerVU bakken die voor kabelkopstations worden ingezet vind je natuurlijk niet op ibazar....<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft die doos ook op het frontje "DVB" staan? (Er zijn versies zonder en met deze aanduiding...) Zo ja, dan kan je deze ontvanger ook gebruiken om FTA stations te ontvangen.. smile.gif Op mijn werk gebruiken we een aantal van deze ontvangers voor o.a. CNN/TNT/ESPN in de USA (daar wordt deze encryptie zeer veel toegepast), en in Europa gebruiken we ze voor de ontvangst van CNN en Eurosport (alleen duitstalig jammer genoeg..)<BR>Ik ben er ook eentje tweedehands tegengekomen bij een bedrijf in Rotterdam.. Stond alleen geen prijs bij...<BR>Nieuw zijn die dingen niet echt goedkoop (ik geloof dat wij voor de laatste iets van $5000 hebben betaald.... frown.gif ), maar je hebt er niet veel aan in Europa... Dus jah, wat de gek ervoor geeft is het denk ik.<P>BTW dat ontvangen van FTA stations dat is een "hidden" feature... Ik heb hier niet de handleiding bij de hand, maar kan hem wel even opvragen bij mijn collega's... wink.gif Dus als je hem wil hebben, laat het maar even weten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Big Fellow, maar ik heb toch maar eieren voor mijn geld gekozen, en een MM9500 in combinatie met een LT8700 aangeschaft. omdat ik deze een half jaartje geleden had verkocht, en een ad3000ip had aangeschaft was ik op zoek naar een goede fta ontvanger voor feeds ed. De echo viel me eigenlijk vies tegen op dit punt. geen treshold extender, geen automatische satfocus, kan nog wel even doorgaan. ben weer bijzonder in mijn nopjes met mijn nieuwe aanwinst. eindelijk weer "geen gezeur, gewoon beeld".<BR>prutsie.<P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...