Ga naar inhoud


Roestvorming onderdelen Wavefrontier T55


Gast easygoerik

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

 

Vorige week wat problemen met Astra 19E Lnb. Bleek beetje kaduk, inmiddels vervangen. Bij controle v/d schotel viel mij op dat inmiddels menig boutje weinig tot veel roestvorming heeft. Let wel !.. de schotel staat pas een kleine 3 maanden.

 

Zijn er hier T55 owners die achteraf of zelfs vooraf diverse onderdelen vervangen hebben door betere ?? En zoja, waar heb je deze gehaald en is dit dan rvs materiaal ?

 

Hoor het graag,

 

groetkes, Erik

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kan ook een beetje vet eraan smeren of beter nog vaseline.

Aan alle bouten en moeren van mijn draaibaar systeem heb ik een laag vaseline gesmeerd en na 11 jaar in weer en wind op het dak is er van roest nog geen sprake !

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Gewoon bij de lokale bouwmarkt halen.


Eigenlijk van de zotte dat ze niet gewoon niet-roestende onderdelen bij de schotel leveren! Er wordt dus totaal niet op duurzaamheid gelet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja, het is triest dat dit nog gebeurt, maar je ziet het overal, een simpel droogrek voor in de tuin heeft zelfs nog 1 metalen schroefje tussen al het plastic en aluminium. Maar je hebt tegenwoordig ook plastic in een spuitbus.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...