Ga naar inhoud


[7000] Probleem met ontvangst bepaalde kanalen


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik heb hier al een jaar of 2 een dreambox lopen maar sinds de laatste maand of 3 heb ik problemen met de ontvangst van bepaalde kanalen. BVB op het boeket TV vlaanderen krijg ik signaal binnen op France 2 maar geen signaal op VRT. Bij Canaal digitaal Nl staat de signaal sterkte onder de 50% (± 47% bij BVN).

Als ik een andere ontvanger (Humax) er op zet dan heb ik wel een goede ontvangst op bvb BVN.

Momenteel draait er Gemini 3.10 op maar voorheen had ik Da Vinci staan. Ook nieuwe settings lijsten blijken niet te helpen...

Iemand een Idee ?

 

Mvg

Patrick Van Hauwaert.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja maar hoe komt het dan dat ik wel op m'n humax deze kanalen kan ontvangen ?

 

Trouwens dit was idd ook mijn idee. Ik heb alles van F-conectoren vernieuwd, de boel opnieuw bekeken. Op m'n humax loopt die 100% (ttz ik heb een goede signaal sterkte, maar op de DB 7000 lukt het me niet.

 

patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee geen DECT in huis of GSM mast (waarvan ik op de hoogte ben) in de buurt.

Ik heb de box meegenomen naar de sat shop...daar haal ik gemakkelijk 80% op TV vlaanderen. Terug naar huis er mee + een nieuwe LNB (Tona 0.3db)

Alles erop & ...weer geen signaal op een pak van de kanalen.

Ik heb ondertussen nog een andere ontvanger gaan halen bij een kennis & ik zal die er ook eens opzetten vanavond, wie weet doet die het wel...

 

Patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...