Ga naar inhoud


Welke LNB is het beste?


Rakker71

Aanbevolen berichten

dat die 0.2 niet haalbaar is dat weet ik ook

en voor temperatuurschommelingen hoef ik ook niet te vrezen

daar de schotel binnen staat

 

en dure lnb wil dus ook niet zeggen dat hij beter is

had de ivacom en noodgedwongen vervangen door de titanium

veel beter resultaat ermee,verschil tussen beeld en geen beeld

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De specificaties zijn eigenlijk gelijk. Of ze nu tot -30 of -40 graden C gaan zal jou een zorg zijn. Het enige wat ik heb kunnen vinden, is dat de connector van de TSG verguld zou zijn. Goud op connectors wordt hier over het algemeen afgedaan als onzin, dus daar hoef je het denk in niet voor te doen. Als verzendkosten geen rol spelen, zou je van elk type er 1 kunnen bestellen. De best presterende bestel je dan bij. En voor de mindere LNB is dan altijd wel een satelliet te vinden waar die LNB goed genoeg voor is.

Groeten van de zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je antwoord

bij die satverkopers de ene verkoopt dit type de andere de andere en andere verzendkosten

nu de tsg is een stuk voordeliger 3 euro per stuk en dan nog een aanzienlijk verschil aan de verzendkosten

en voor een stuk of 20 zit ik dus al aan een verschil van 60 euro

ga ineens al mijn instalaties aanpassen

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan heb je tegenwoordig ook nog HD-ready LNB's... gaan die beter om met fase verschuivingen of is dit ook weer een nieuwe fanta... of een Spec verbetering waaraan oudere/andere type LNBs niet voor getest/kwalificeerd zijn maar wel ruim aan kunnen voldoen(?)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
En dan heb je tegenwoordig ook nog HD-ready LNB's... gaan die beter om met fase verschuivingen of is dit ook weer een nieuwe fanta... of een Spec verbetering waaraan oudere/andere type LNBs niet voor getest/kwalificeerd zijn maar wel ruim aan kunnen voldoen(?)

Stel er ontstaat morgen een nieuw land, laten we het sat4allonië noemen. Afgezien de extreme hoeveelheid schotels een normaal land met infrastructuur en inwoners net als alle landen.

Als er dan auto's op de markt komen die sat4allonië-ready zijn, dan is dat dus ongeveer een vergelijkbaar geval.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...