Ga naar inhoud


[all] Gemini achtige skin voor Flubber?


Sterke-Jerke

Aanbevolen berichten

Ik heb nu al heeeel lang Gemini als Image gehad, en krijg allerlei verwensingen naar mijn hoofd geslingerd. Omdat "het beeld er niet uitziet".

 

Is er een manier om de mensen thuis tegemoet te komen, en kan ik een zomdaar e.e.a. van een Gemini Image kopieren, om de skin daarvan over te zetten naar een Flubber Image?

 

Of geeft iemand hier een (bijna) kant enklare download voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites


in gemini gebruikte je dus

 

<eskin>

<author>

<name>Christoph Ketzler</name>

<email>chk@xplore-it.de</email>

<title>Screwed Stone</title>

</author>

 

deze kan je onder

 

setup - system settings - osd settings - change skin

 

kiezen

 

Screwed Stone - PLi Version

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeft er iemand al een idee wanneer de overige skins die er ook in Pli Emerald stonden (in het downloadmenu van Pli FLubber) worden ingebracht?

 

ik stelde deze vraag al een maand geleden, maar kreeg toen de melding te wachten...

 

Ik ben nl. op zoek naar de skin Blue Enigma BIG die ook nergens te downloaden is via internet, anders had ik 'm al lang gevonden.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
In de Skin bij Gemini heb je de optie om de info van je card client te laten zien. (VOlgens mij wat info die ook in ecm.info staat) Kan dat ook bij Pli?


voor (bijvoorbeeld) CCcam kan je een PPanel downloaden die alle mogelijke info toont over de smartcard, eventuele shares, servers etc. ik denk dat je daar meer aan hebt dan aan info die permanent in de skin staat (ik weet niet hoe dat bij gemini is geregeld)? bijkomend voordeel is dat nieuwe versies van het PPanel telkens aan de downloads worden toegevoegd, zodat je niet hoeft te wachten op een nieuw image om extra functionaliteit toe te voegen.

And now for something completely similar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die ECM.info in het OSD tijdens het zappen maakt het OSD wel erg vol... En wat heeft het voor extra nut om de share/decodeer info op deze manier te presenteren??? Het icon "B","I","V" etc... geeft toch al genoeg aan.

 

Trouwens die ecm.info kun je in je geheel met een scriptje onder de helptoets zetten... Je maakt een ecminfo.sh aan en een ecminfo.cfg

 

ecminfo.cfg:

---cut---

name=ecminfo

desc=Show ECM info

type=3

needfb=0

needrc=0

needlcd=0

---cut---

 

ecminfo.sh:

---cut---

cat /tmp/ecm.info

---cut---

 

(in /var/tuxbox/plugins) en voegt de volgende key toe in de registry (/var/tuxbox/config/enigma/config): s:/ezap/plikeyfunction=plugin#gboxsuite.cfg

vervolgens harde reset(!)

 

Daarna geeft je helptoets alle ecm info (zo kun je ook eventueel als je gebox gebruiker bent geboxswiete opstarten)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Die ECM.info in het OSD tijdens het zappen maakt het OSD wel erg vol... En wat heeft het voor extra nut om de share/decodeer info op deze manier te presenteren??? Het icon "B","I","V" etc... geeft toch al genoeg aan.


Met bepaalde EMU's kan het zijn dat je zo nu en dan een freez krijgt. Deze info is dan handig om een zgn Y: regel toe te voegen. Met jouw optie zal dit ook wel werken....Ik zal dit eens ff testen....Het ging erom de info met 1 druk op de knop tevoorschijn te hebben. Met de swiet moet je alweer wat meer knopjes indrukken
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...