Ga naar inhoud


[TF5000ci] Vind niet alle kanalen op diverse sats.


Gast EuroBird

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Vorige week heb ik een Topfield gekocht omdat mijn oude ontvanger begron te resetten zodra ik een TVN zender aanzette.Verder werkte die ontvanger prima.Nu ben ik het hele weekend bezig geweest om alles op te zoeken.De astra sat is compleet,maar bij het zoeken op de hotbird loopt alles mis.Jetix Rusland en Baby tv via de Hb en Zone via Astra kan ik geen geluid krijgen via bv het Nederlandse of Engelse audiokanaal en als ik de oude ontvanger aansluit werkt alles perfect.Zwitserland duits kan ik niet vinden en als ik de transponder handmatig zoek krijg ik NT1 uit Frankrijk.Eutelsat 16 graden kan hij alleen AlSat vinden Astra 2 helemaal niets.Wat is er aan de hand met deze ontvanger?HELP!!!!

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


het kan zijn dat je schotel niet goed is uitgericht

of je hebt een kanaal lijst in je tuner zitten die niet compleet is

 

probeer eens via het menu handmatig een transponder/zender te zoeken op een satelliet

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

De schotel staat perfect uitgericht.Het ligt aan de ontvanger of aan de lnb maar zeker niet aan de schotel.Ik heb de motor nu uit staan en de lnb zo ingeschakeld dat ik nu de Astra en de Hotbird tegelijk hebben omdat we hier nog wat heen en weer zappen tussen Canaal digitaal NL en Canaal digitaal PL.Zoals ik al zei zenden de Zwitserse zenders allen op 12.399 uit.Ik heb alleen de Franstalige en de Italiaanstalige.En op een hele andere frequentie.Op deze frequentie krijg ik NT1 uit Frankrijk.En nog 2 vage zenders.En ik heb geen geluid op sommige zenders zoals de Nederlandse Zone zenders.En het Russische Jetix en Baby tv.Raar he!

 

 

Gr Marijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...