Ga naar inhoud


Welke versie mgcamd en Newcs optimaal voor Sportster Pro 1.05 RC42??


Gast klaasvs31

Aanbevolen berichten

Welke versie van mgcamd en Newcs kan ik het beste gebruiken in de nieuwste Sportster Pro 1.05 RC42?? En hebben deze ook invloed op opnemen?? Ik neem op via CIFS op een WXP PC.

 

Ik heb nu Sportster Pro 1.03 met Newcs 1.13 RC6 en mgcamd 1pre10 (129kb), maar hij wil nog al eens vastlopen met opnemen...

 

(Nokia Dbox2, 2xI, Avia 500)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb nu 1.05 RC42 erop staan met News RC10 en mgcamd v1.14 en heb de mount nu via NFS gedaan, maar het opnemen gaat nu nog beroerder als voorheen.

 

Als ik op opnemen druk krijg ik eerst voor een seconde of 10 zwart beeld, waarbij alleen mijn menu zichtbaar is. Dan komt het beeld terug en lijkt hij normaal op te nemen. Als ik vervolgens de opname stop krijg ik weer zwart beeld, waarbij weer alleen mijn menu zichtbaar is. Dit duurt 1 a 2 minuten, waarbij alles vast staat (kan dus niets doen). Vervolgens kan ik het menu weer bedienen, maar blijft het beeld zwart totdat ik zap naar een andere zender.

 

Hij geeft ook niet aan dat de opname is gelukt (wat hij volgens mij normaal wel moet aangeven). De bestandsgrootte van de opname is ook erg klein, en is ook niet afspeelbaar.

 

Ergens gaat het dus nog niet helemaal goed...

 

(netwerkkaart staat op 10mb/half duplex, verbonden met crossover-kabel)

 

Iemand een idee??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb NSFU geinstalleerd (volgens de sticky) en de mount is goed gelukt. Ik kan de mount ook gewoon benaderen vanuit mijn Dbox, en zien wat er in de map staat (eerdere .TS opnames, gemaakt via CIFS).

 

Voorheen toen we nog zonder Smartcard konden kijken (goede oude tijd), had ik ook een mount via NFS (wel met een Enigma image), en toen liep het opnemen wel perfect!

 

(btw, virusscanner en firewall staan beiden uit tijdens de opnames)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ik heb nu de oude Avia 500 drivers gekozen ipv de nieuwe, ik heb de "Nokia Kabeltreiber" aanstaan. Ik heb een andere netwerkkaart in mijn pc gezet (niet meer onboard). Het opnemen gaat nu een stuk beter.

 

Echter blijft bij het afspelen van de .ts file via de Movieplayer het beeld op zwart staan en is in het display nog wel de naam van de .ts file staan. De Dbox hangt nu dus volledig bij het afspelen en moet hem rebooten om hem weer goed te krijgen.

 

Ik denk toch dat het een of ander netwerkprobleem is, weet alleen mijn goed niet wat het is..... (netwerk kaart staat op 10mb/half-duplex).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...