Ga naar inhoud


[Pace Puma] Eindelijk nieuwe update voor twin receiver beschikbaar


Gast

Aanbevolen berichten

Tja voorkeuren verschillen, ik vind pace prijs technisch nog steeds een goede receiver of loop ik nu achter qua twin receivers? Het apperaat heeft voor mij nog te veel voordelen, al moet ik soms opgenomen films/series met zwart beeld, geen geluid etc op de koop toenemen dit komt trouwens niet vaak voor maar soms en dat is dan wel balen. Maar om nou twee receivers te kopen met 2x een canal digital abbo.........

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Bij mij ging de laatste update (van sept. 2006) goed maar bij mijn schoonvader werd alleen tuner 1 bijgewerkt. Tuner 2 staat nog op juli 2005.

Sinds dit verhaal hapert tuner 2 de hele tijd. Hoe kan ik tuner 2 ook naar de goede versie krijgen? Opnieuw updaten geeft aan dat ie up-to-date is.

Iemand een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

even een update hierover. Ik krijg nog steeds de vlaamse tv vlaanderen zenders zonder probleem. Echter de tv vlaanderen kaart wordt gezien als een Nagra card, informatie over het abonnement is NIET te zien. Ned1, 2, 3 en een en ketnet/canvas worden NIET gedecodeerd. Hier krijg ik de melding KAARTFOUT, gelukkig dat ook nog een CDS kaart erin heb. Verder moet ik de 2de tuner nog controleren met de tv vlaanderen zenders, er schijnt iets verandert te zijn in de codering !

 

Dan over de software upgrade. Deze doet het niet bij mij. Hij vind de nieuwe software op de statelliet zegt hij. Wanneer ik start met upgraden, blijft hij staan op Laden... De progress indicator doet niets. De softwareversie die ik heb is de vorige, die a versie.

 

Iemand ook bekend met dit probleem ?

 

Groeten,

 

Henkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ook bij mij nog steeds vastlopers en zwarte schermen. Zelfs tijdens het (snel) zappen hangt de decoder soms volledig. Daarnaast is inderdaad de 4-sat-ondersteuning weer verdwenen, daar maakte ik toch nog wel eens gebruik van, dus een zeer slechte zet van Pace voor mij.

 

Het geen geluid-probleem heb ik persoonlijk nog niet mogen ervaren, op welke zenders is dit bij jullie voorgekomen? Ik kijk voornamelijk FTA-zenders die zich niet op de kabel bevinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de nieuwste firmware ook hier nog steeds zwarte schermen door zappen en vastlopers door epg-gebruik die alleen zijn te verhelpen door de stekker eruit.

Ook heb ik nog steeds last van het "geen geluid" probleem(met zenders van het basispakket), de decoder uit en weer aanzetten is het enige dat dan helpt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Verschil tussen versie 8 en versie 8b:

 

Zappen gaat acceptabel, blijft soms nog wel hangen.

Soms nog bevriezend beeld of geluid weg maar minder vaak dan voorheen.

Zappen op 2e tuner gaat heel traag

EPG doet het redelijk (was voorheen onbruikbaar)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Even een Update.

 

Mijn software versie is LPUSPAMMA_01_08b

 

Master 1.8.31 sep 01 2006 09:39:23

Slave 1.8.3.jan 25 2005 17:44:39.

Klopt dit?

 

De tweede tuner geeft een prima beeld, maar het geluid hapert steeds om de paar seconden. Deze is aangesloten op mijn HDD recorder. NU onbruikbaar dus.

Als ik de tweede tuner met de afstandbediening bekijk (groene schermpje) is het geluid prima.

Kan iemand me hiermee helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...