Ga naar inhoud


Webcam goede detectiesoftware?


Gast Johnny is good

Aanbevolen berichten


Citaat:
Voor de Logitech webcam's is er de Image studio software.
Hier zit oa een bewegingsdetector in.

Staat deze niet op jouw cd, dan is hij op de site van Logitech te vinden / downloaden.


De complete link loopt dood, helaas... Misschien zoek ik niet goed genoeg, maar met de zoekfunctie kom ik niet verder.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens op http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/categories/NL/NL,CRID=1794

Klik op het plaatje van jouw webcam. Kies de taal en downloaden maar.

Staat bij jouw webcam Image Studio er niet bij, dan even bij een andere webcam kijken en daar de Image Studio downloaden.

Image Studio is universeel bruikbaar. Zelfs voor andere merken webcam's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de laatste tijd behoorlijk wat tijd in deze materie gestoken en eigenlijk is er niets gratis. Als je de logitec 5000 koopt daar is vrijwel zeer weinig bij kost tussen de 55 - 69 euro. Dan heb je nog de 4000 die is gelijk aan de 5000 alleen behoorlijk duurder en daar heb je wel software bij die je voor deze doel einden kunt gebruiken.

 

Software voor het uploaden is er wel maar is niet allemaal even goed. Ik heb vescheidene uitgeprobeerd en eigenlijk vind ik active webcam het beste. Niet duur een goed interface en kan meerdere cams aan en tegelijk ook nog eens een stuk of zes geloof ik

 

Deze heb ik zelf een hele tijd ongeregistreed gebruikt en heb hem toen maar besteld. 30.82 euro er draaien nu vier cam op een philips pcvc680 een lochitec quik cam pro 5000 een tust van ongeveer 15 euro en dan nog een gewone camera een philips explorer via mijn pinacle kaart en ook die pakt hij heel goed en vandaag ga ik op mijn ati graficekaart een sony cam aansluiten en dan lopen er intotaal 5 cams over het programma. De active webcam is ook geschikt voor bewaking en kan in gestel worden op beweging en dan kun je ook nog instellen foto of film.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gekozen voor active webcam. Ik loop nog te klooien met de instellingen. Bedankt voor jullie raad.

 

Brains: Wat is normale gevoeligheid. Hoe veel procent? Hoe kan ik hem instellen dat hij bij een detectie een aantal foto's maakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...