Ga naar inhoud


[[all]] 2 streams tegelijk kijken op de pc


freaky

Aanbevolen berichten

zou het mogelijk zijn om op mijn laptop de streams van 2 verschillende dreamboxen 7000 via webxtv tv te kunnen bekijken nu lukt dat er maar met een stream

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja dat moet geen probleem zijn ik krijg het wel voor elkaar de ene dreambox via webxtv en de andere met bitcontrol (tegelijk) maar niet via de webbrowser

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat doe je nu precies dat het met een stream wel lukt en met twee niet, en wat voor foutmelding krijg je?

Twee streams van twee verschillende Dreamboxen moet zonder meer gaan.

Wel moet je dan een behoorlijk dikke PC hebben om de mpegs te decoderen / weer te geven en een eersteklas netwerk (beslist geen draadloos!).

Probeer het ook eens met twee opgenomen films die je gelijktijdig vanaf de PC zelf afspeelt.

Soms wordt video met een hardware overlay afgespeeld, en daarvan heeft de PC er maar één.

Als het met twee locale mpegs gaat, en je setup is krachtig genoeg, dan moet het met twee streams ook willen.

 

Suc6, Lion.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...