Ga naar inhoud


5020pvr problemen met opnemen


Boompje

Aanbevolen berichten

hoi ik heb 5020pvr,en ik heb weer een probleem, als ik iets opneem slaat hij het op en het staat in de pvr lijst. maar na een paar weken begint het, hij neemt wel op maar hij slaat het niet op het is nergens terug te vinden. ik heb de laatste fw geladen, ik heb verschillende harde schijven geprobeerd niets helpt er zitten ook geen fouten op de hd. .als ik de hd formateer werk hij weer voor een paar weken.

heeft iemand een oplossing

gr Boompje

Panasonic TH42PV700F Dreambox 8000HD sscc PLI 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je een factory reset gedaan na de laatste update. Je moet even kijken naar de software versie en de database versie (menu 4, info echostar). De laatste software versie moet zijn 1.1.0 en ik geloof (uit mijn hoofd) de laatste database versie 1.0.8. Als je database versie lager is dan 1.0.7 (1.0.7 is ook nog goed) dan moet je een factory reset doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond precies het zelfde gehad, sta Radar op te nemen kijk naar RTL 4

Laatste minuten van GTST, Zie Opname 2 starten CSI, kijk op de HDD

zie alleen Radar in het rood staan, maar geen CSI.

Na handmatig op opname drukken weer opname 2 in beeld maar niets op de HDD.

 

Nu heb ik dit al eens eerder gehad, en als ik nu terug denk...

 

Vanmiddag de nieuwe predator erop gezet, en Cam in slot 2 Gedaan ipv 1

terwijl tuner op standby stond, of dit nu de oorzaak is ??

 

Tuner uitgezet (schakelaar achterop) en weer aan en alle 2 de opnames starten weer, en staan nu wel in de PVR lijst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb diverse malen hetzelfde probleem gehad alleen een format van de HD gevolgd door een fabrieks reset zorgde er weer voor dat we konden opnemen.

resultaat alle opname`s kwijt! Ik weet het had ze ook eerst naar de computer kunnen kopieeren!

Nu de laaste beta software van clarkbelt erop gezet wellicht gaat het nu beter.

Overigens begint dit steeds dat er geen 4 opname tegelijk zijn te opnemen maar bv slechts 2 .

Ik heb het idee dat de HD hier toch een probleem in speelt omdat hij het na de format en factory reset wel doet.

Mijn cam is ook een Aston 1.05

Zouden er met een andere cam minder problemen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de hd ligt het bij mij niet ik heb 2 andere geprobeerd het probleem blijft aleen hoe groter de hd hoe erder het probleem zich voor doet.

ik heb een Aston SECA DUAL 1.07 meschien licht het daar aan, of aan de firmware.

ik zij al ik weet het niet meer

gr Boompje

Panasonic TH42PV700F Dreambox 8000HD sscc PLI 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij hetzelfde 3 progs tegelijk geprogd en er werd er maar 1 opgenomen. Het euvel heb ik opgelost door de ES5020 stroomloos te zetten en hierna weer op stroom. Sindsdien geen last-het ding neemt nu nieuws rtl4, wereld draait door en het journaal gewoon op en ze staan gewoon in de pvr lijst.

Conclusie: Het uitzetten na het laden van nieuwe firmware versie 1.1.0+hd formatteren en hierna weer aanzetten lijkt de remedie.

ClarkeTech ET9000 met wave frontier t55 en 4 twin lnbs op Astra 1,2,3 en Hotbird.

 

 

Locatie: 1339

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
hoi ik heb 5020pvr,en ik heb weer een probleem, als ik iets opneem slaat hij het op en het staat in de pvr lijst. maar na een paar weken begint het, hij neemt wel op maar hij slaat het niet op het is nergens terug te vinden. ik heb de laatste fw geladen, ik heb verschillende harde schijven geprobeerd niets helpt er zitten ook geen fouten op de hd. .als ik de hd formateer werk hij weer voor een paar weken.
heeft iemand een oplossing


Deze bug zit er al vanaf het begin in maar zelf heb ik er al 5 mnd geen last meer van gehad.

Zelf heb ik eerst de echostar gehad maar de arion doet het ook.

Mijn zwager die de echostar heeft die had het probleem een maand geleden nog.

Je kan proberen een extra map aan te maken met hoofd en kleine letters,hierna werkt hij dan vaak weer.(scheelt je weer formateren)

Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...