Ga naar inhoud


USB printer aansluiten op een parallele printserver


Ome Merde

Aanbevolen berichten

bestaan er convertors of kabels om een USB-printer aan te sluiten op een parallele printserver ? andersom wel (dus een parallele poort omzetten naar USB) maar voor mijn "volgorde" kom ik bijzonder weinig tegen.

 

de bedoeling is dat de USB-printer dan via een parallele printserver via een Novell-netwerk kan printen.

het is niet mogelijk een USB printserver toe te passen, dit heb ik al met diverse pservers geprobeerd maar niet één is "echt" Netware compatible (en ze willen het liefst ook niet afwijken van hun universele printmethode).

 

 

 

argh,

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites


hmmm, volgens de mannuh van GoT zou het niet mogelijk moeten zien i.v.m de parallele "praat" in beide richtingen, maargoed, ik zal ff bij Linksys koekeloeren.

 

thnx

 

[edit]

de PSUS4 is USB echter geen Novell ondersteuning en de PPSX1 is parallel en ondersteund het wel echter moet het dus een USB pserver zijn[/edit]

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die ppsx1 bedoelde ik ook maar dan de ppusx1 alleen is die nergens meer te vinden...

 

Of deze dan: USB PRINT SERVER SINGLE PORT 10/100LAN, SPECS:

MANUFACTURER: IOGEAR INC - MANUFACTURER PART NUMBER: GPSU01 - PRODUCT NAME: GPSU01 PRINT SERVER

 

Usrobotics heeft ze ook.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...