Ga naar inhoud


Advies breedband verbinding in Belgie gevraagd


frozen-sky

Aanbevolen berichten

Voor een vriend die naar beglie verhuist vraag ik me af wat de goede internet oplossingen zijn in belgie. Ik heb wel een paar site's gevonden maar daar staan alleen tarieven en prijzen (en limieten). Maar zijn er ook providers die je gewoon niet moet nemen omdat ze brak zijn, of juist providers die je wel moet nemen... Kortom was zijn jullie ervaringen (en dan doel ik op de mensen woonachtig in belgie op dit board)..

 

 

gr. frz.

Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient.

 

Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hangt er echt van af.

 

In vlaanderen zou ik Telenet aanraden buiten het drukke centrum van de stad, in het centrum ben je beter met een Skynet of Scarlet.

 

Hetzelvde voor Wallonie, daar ga je best met TVCablenet en in de stad met Skynet of Scarlet.

 

Waarom dit verschil tussen stad en er buiten, in de stad is het kabelnetwerk nogal eens overbelast waardoor alles traag word, dit kan je dan vermijden met ADSL, ADSL daartegen kan buiten de stad nogal eens tegenvallen omdat de afstand van centrale snel oploopt, daar heefd de kabel dan weer geen last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...