Ga naar inhoud


Arion AF-9400 PV2R 2 verschillende kanalen


Lunny

Aanbevolen berichten

De Arion 9400 PV2R kan 2 verschillende videosignalen tegelijkertijd geven, maar kan je dan met 1 smartcard ook tegelijkertijd 2 verschillende gecodeerde canal digitaal kanalen bekijken vanaf 2 verschillende transponders ? Dus bijvoorbeeld bij 1 tv in de woonkamer via scart RTL4 en dan boven in de slaapkamer SBS 6 ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met deze ontvanger kunt u 2 televisies onafhankelijk bedienen en ook beide verschillende zenders opnemen tegelijkertijd.

Kijk beneden Nederland 1 en neem TMF op! Tegelijkertijd kijkt een ander boven BBC Prime en neemt RTL4 op. Unieke

functiemogelijkheden. Bij gebruik van 1 frequentie is er 1 module en smartcard nodig. Als u gebruik maakt van 2 televisies en

dan ook op verschillende frequenties (gecodeerde kanalen) dan heeft u 2 modules en smartcards nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goededag, ik ben geheel nieuw hier op dit forum. Heb sinds kort een satteliet schotel daar het beeld belabberd was via UPC kabel. Ergerde me er een poosje aan.

Sinds gisteren heb ik een Arion 9300 en ik gebruik daar 1 Canaaldigitaal kaart bij en ik kan met een twin LNB 2 verschillende kanalen ontvangen en zelfs 4 verschilende opnemen. Heb dus geen 2 kaarten nodig. Voor de rest heb ik er nog niet veel verstand van. Maar het beeld is perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Geachte,

 

 

 

Arion AF 9400 PV2R multiroom PVR ready

 

 

 

Multiroom hoe werkt dat : hoe moet de tweede tv aangesloten worden? Is dat via een wifi-systeem? Immers ik heb al een aantal wifi-systeem en vrees dat er interferentie zou zijn?

 

 

 

En quid de afstandsbedieningen?

 

 

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...