Ga naar inhoud


Waar arabische plakletters voor zwart toetsenbord te koop?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een zwart toetsenbord van logitech en daar zitten van die witte plaklettertjes op.Waar ik naar op zoek ben zijn hetzelfde soort letters maar dan in het arabisch.Heeft iemand enig idee of die ook los te koop zijn? Ik heb wel eens plakletters op de bazaar gekocht maar heb die maar weer snel verwijderd omdat het er niet uitzag.Als deze nu helemaal niet te krijgen zijn weet iemand dan of ik dan een ander draadloos toetsenbord (azerty) met arabische letters via mijn bestaande zend/ontvanger kan laten werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik wil mijn toetsenbord tweetalig maken zodat mijn vrouw 'm ook kan gebruiken en anders een draadloos toetsenbord erbij als dat tenminste over dezelfde ontvanger werkt. Dit is ook een optie maar zover ik weet nog niet op de markt en daar zal wel een behoorlijk groot prijskaartje aan komen te hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die toetsenborden ken ik wel Stappie.Ik heb een draadloos multimedia toetsenbord van logitech en die wil ik niet vervangen voor zo een spartaanse ragbak.Vandaar mijn vraag of er van die lettertjes zijn die er hetzelfde uitzien als wat er op het logitech toetsenbord zitten alleen dan in het arabisch of een arabisch toetsenbord welke ik over dezelfde zend/ontvanger kan laten functioneren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het nu op een andere manier aan het oplossen.Heb een tweede pc gebouwd van oude onderdelen en die richt ik geheel voor haar(mijn vrouw) in.Ja inderdaad met zo een ragbak als toetsenbord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...