Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb nu zo goed als alles draaien onder Pli.

Ik heb een CIFS mount onder /HDD die werkt. Ik heb de SKY UK EPG plugin gedownload.

Alleen krijg ik in de MV EPG in het Input Configuration scherm bij de opties 'tmp detail store' en 'storage dir' niet de optie om deze op HDD te zetten. Er staan alleen 2 locaties in flash.

Aangezien deze data bijna zeker m'n box gaat killen als ik het naar /tmp ofzo stuur gaat deze data (via de download plugin) naar /HDD/tmp/mv/sky-uk. Maar die kan ik niet selecteren.

Onder 'Pli image instellingen' > 'EPG Instellingen' zou ik denk ik aan kunnen geven waar de EPG data moet worden opgeslagen. Maar ook hier staat maar 1 optie: 'geheugen'

Is dit nog te configureren zodanig dat de data allemaal naar /HDD/tmp/mv gaat? Zowel de 'gewone' MV data als de SKY EPG data?

Assumption is the mother of all fuckups

Geplaatst:

Hmmm die lokaties staan dus wel in het config menu.

Maar nu heb ik hem geselecteerd, en er gebeurd nog niets.

Ik was nu juist overgestapt omdat Pli (supposedly) de beste geintegreerde EPG zou hebben.

-Edit-

Na het nogmaals lezen van de Pli Flubber aankondigingsthread zie ik nu dat het probleem al eerder gemeld is.

Dit is mijns inziens wel een misser.

Verder nog zitten spelen, en toch nog tevreden. Eerste PPanel net even gemaakt. Erg leuk die user integratie mogelijkheden.

Assumption is the mother of all fuckups

Geplaatst:

heb je het over de SKY EPG plugin, of het SKY EPG script van oudeis ? Het is deze laatste die je nodig hebt, en ik dacht niet dat deze al als plugin beschikbaar was. Staat ergens in de Flubber thread te downloaden, zorg wel dat je de laatste versie hebt, en dan manueel installeren.

en de nieuwe sql-lite database nemen voor epg, natuurlijk.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen