Ga naar inhoud


Nieuwe Firmware voor TopField 5200PVRc


Gast

Aanbevolen berichten

Citaat:
met wie heb je dan contact bij Topfield ?

ik wil je graag verder helpen ik heb vandaag een mail gehad over het testen van een TF5200PVRc maar ja ik heb niet zon tuner


Ook ik wil wel verder mee speuren. Heb nl. ook al persoonlijk contact met Mascom en mijn AV dealer heeft regelmatig mensen van Metz en Loewe over de vloer gehad die kwamen meten aan de signalen van @Home om hun ingebouwde digitale ontvangers werkend te krijgen (met succes trouwens).

Peter.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Ik had net een paar dagen geleden een beta versie van deze firmware geladen....

Na een fabrieks reset (aanbevolen) heb ik de kanalen opnieuw ingelezen. Ik gebruik daarvoor de volgende methode:

  • Search Mode Manual
  • Frequency 369000 KHz
  • Symbol Rate 6875 KS/s
  • QAM Mode 64 QAM
  • Network Search On
  • FTA/Scrambled FTA + CAS


Heb dit ook geprobeerd, maar helaas zonder resultaat. Heb ook al een andere frequentie geprobeerd waarop ik denk dat @Home zijn Netwerk info zet, maar dat lukt dus ook niet. Weet jij misschien de frequentie die ik moet gebruiken voor @Home?

Peter.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Heb dit ook geprobeerd, maar helaas zonder resultaat. Heb ook al een andere frequentie geprobeerd waarop ik denk dat @Home zijn Netwerk info zet, maar dat lukt dus ook niet. Weet jij misschien de frequentie die ik moet gebruiken voor @Home?

 

Hier in het Groningse staat de @Home netwerk informatie op 369.000 kHz, dus vandaar dat ik die frequentie gebruikte. Je zult de netwerk frequentie van jouw postcode gebied moeten gebruiken voor de scan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...