Ga naar inhoud


[TF4000PVR] Firmware (206) niet alle kanalen geven beeld.


wellcity

Aanbevolen berichten


Ik had firmware van 27-04-2006 geupload, sbs6 werkte niet meer en veronica ook niet. Na een reset en nieuwe zenderscan werkte het weer gewoon. Ik denk dus dat je bij een firmwareupgrade ook een nieuwe scan moet uitvoeren.

 

Ik zal de laatste nieuwe firmware van 18-09-2006 installeren en opnieuw naar zenders laten scannen. Als alles werkt laat ik het wel weer even weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht introduceert deze software een probleem dat met de oude software niet speelt, maar wel op te lossen is.

 

Citaat uit de Satellite van deze week, bij een probleemomschrijving dat op die van jullie lijkt. Oplossing:

 

Op 6 september heeft CD nieuwe encoders in gebruik genomen voor de kanalen op Astra1 transponder 109. Hierop worden o.a. sbs6, veronica en net5 uitgezonden.

Enkele satelliet ontvangers kunnen hierdoor te maken krijgen met uitval van bepaalde kanalen. Vooral topfield bezitters blijken last van dit probleem te hebben.

 

De oplossing is meestal om in het ontvangermenu transponder 109 (12574 Mhz horizontaal) weg te gooien en opnieuw in te lezen. Zie handleiding.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Firmware van 18-09-2006 werkt NIET goed. Niet alle zenders geven beeld.
Dus maar weer terug naar versie van 27-04-2006. Die werkt uitstekend!


En waar kun je die firmware van 27-04-2006 vinden? Ik zie hem NIET staan in de downloadsectie van de officiële site...

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...