Gast Geplaatst: 14 oktober 2006 Geplaatst: 14 oktober 2006 Heeft iemand ervaring, dan wel de informatie over het aansluiten van een LCD display op de DM500. Deze functionaliteit lijkt me handig omdat ik vaak de Radio/Mp3 mogelijheid gebruik van de dreambox en daarbij de TV liever niet aan heb.
Tonskidutch Geplaatst: 14 oktober 2006 Geplaatst: 14 oktober 2006 op het duitse forum ihad... (afkorting www.i-have-a-dreambox) staan modding verhalen met informatie en beelden galeries -afbeeldingen maar op de dm 500 heb ik nog nooit een lcd gezien als modding dus of dat kan? cheers Liberty Anette Askvik
Gast Geplaatst: 14 oktober 2006 Geplaatst: 14 oktober 2006 Het zal een hele hoop knutselwerk worden, maar als je fanatieke elektrotechniek/informaticastudent bent moet het volgens mij te doen zijn. Zover ik weet wordt ook in de 500 de tuner aangestuurd via de i2c bus, en er zijn lcd-displays die via i2c aangestuurd worden (o.a. uit mobiele telefoons). Drivers voor de Dreambox ken ik niet, dus die zal je zelf moeten maken. Een recht-toe-recht-aan mod zal het niet worden, maar da's de sport, toch? Greetz, Lion.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen