Ga naar inhoud


Satellietkaartsoftware laat zich niet uninstallen.


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Op mijn computer zat een Technisat kaart geinstalleerd.

Omdat ik geen beeld meer kreeg heb ik besloten om de kaart te verwijderen de software te uninstallen om het daarna allemaal opnieuw te installeren.

Echter als ik nu de cd met de software in de pc stop en ik de setup opnieuw weer draaiengaat hij verder met de uninstall mode. Hij staat op 80 procent en vraagt of hij de rest ook moet uninstallen. Als je ja klikt dan herstart hij de computer en komt hij opnieuw met hetzelfde scherm op 80 procent met dezelfde vraag of je wilt uninstallen. Installeren lukt dus niet meer. Ik heb alle files verwijderd die met het programma te maken heeft en de hele registry schoon gemaakt maar ik blijf maar die uninstall melding krijgen en ik kan de kaart dus ook niet opnieuw installeren. Waar zit die informatie waardoor hij steeds in die uninstall mode blijft hangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hiero ergens?

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

C:\WINNT\Installer

C:\WINNT\RegisteredPackages

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer Easy Cleaner eens want die haalt verwijzingen in het register weg die nergens aan gebonden zijn.

Voor hij ze verwijderd komt hij met een lijst waarop je kan kiezen wat er weg moet.

 

Kijk HIER voor een beschrijving van wat Easy Cleaner allemaal voor je kan doen.

Je kan hem via hun downloaden bij toniarts.com

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren bedankt . Maar zelfs na 3 verschillende registry-cleaners blijft dat scherm komen.

Ik gooi windows er maar opnieuw overheen dan ben ik sneller klaar en heb ik weer een fris computertje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...