Ga naar inhoud

Stand-alone printer

Skysurfer

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen?

Ik heb een Speedtouch 716 draadloos modem waarmee ik via mijn laptop het Internet opga en tevens ip-tv van KPN ontvang.

Nu wil ik een stand-alone printer op dat modem aansluiten zonder tussenkomst van een pc.

Is dat mogelijk en zoja, wat heb ik dan nodig? En kan ik elke printer hiervoor gebruiken?

Skysurfer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet de printer een printserver hebben of je moet er een externe printserver(linksys of zo) aan hangen, tevens moet je een vrije lan poort hebben anders moet je er een switch bijzetten(iets van 30 euro).

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet er nog ergens een HP Jetdirect hebben liggen. Hiermee wordt elke printer (lpt) een netwerkprinter die rechtstreeks in het netwerk aangesproken kan worden. Is dat wat je bedoeld ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf deze van Belkin.

2 USB printers tegelijk kan hij aan - na 5 minuten was hij geinstalleerd en draait probleemloos.

Eerst had ik die van Linksys, kreeg het niet aan de praat...

Draadloze printserver

Artikelnummer :F1UP0001df

De draadloze 802.11g printserver van Belkin stelt u in staat om op eenvoudige wijze twee USB-printers toe te voegen aan uw draadloze of bekabelde netwerk. Deze printserver maakt gebruik van 802.11g-technologie, waardoor afdrukopdrachten sneller dan ooit verstuurd kunnen worden en is uitgerust met een geheugenbuffer die uw grafische opdrachten moeiteloos verwerkt.

De printserver is zo eenvoudig te installeren dat u al binnen enkele minuten afdrukopdrachten kunt versturen. Laad eenvoudigweg het stuurprogramma van uw printer op elke computer, start de installatie-cd van Belkin, sluit uw USB-printer aan op de 802.11g draadloze USB-printserver en u kunt draadloos afdrukopdrachten versturen in uw huis- of kantooromgeving. De printserver is eveneens compatibel met bekabelde netwerken via de geïntegreerde Ethernet-poort.

Uw 802.11g draadloze USB-printserver van Belkin is compatibel met de meeste USB- en netwerkprinters evenals de gangbare besturingssystemen. Hij zorgt ervoor dat zelfs uw meest gegevensintensieve afdrukopdrachten foutloos en met maximale snelheid verwerkt worden.

Voordelen :

• Verbindt 2 USB-printers met uw 802.11g of 802.11b draadloze netwerk

• Werkt met de veel verkochte laser-, inkjet-, Bubble Jet™- en kleurenprinters**

• Eenvoudig te installeren met behulp van de meegeleverde installatiewizard van Belkin

• Maakt naadloos printen mogelijk via zowel Ethernet- als draadloze verbindingen

• Werkt met alle apparatuur die voldoet aan IEEE 802.11b

• Werkt met Windows® 98SE, 2000, Me en XP

• De verpakking bevat:

802.11g draadloze USB-printserver

Beknopte installatiehandleiding

Handleiding

Software-cd

RJ45 Ethernet kabel

Voeding

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen