Gast Geplaatst: 20 oktober 2006 Geplaatst: 20 oktober 2006 wie weet wat er fout gaat na er nieuwe software erop gezet te hebben met dreamup v.1.2.2.0 heb ik het geluid niet goed de stemmen zijn zwaar en vervormd.Het beeld is ook niet goed het het de ontvangst is wel goed 93% en ber 0 de soft die ik er op zet na een flash erase met dreamup is gemeni 310. ik heb het ook met een andere dreamup geprobeerd v241 maar het zelfde resultaat de dream500 is het nieuwe type in de groene doos. Wie heeft hier een antwoord op of heeft het zelfde meegemaakt en heeft een oplossing gevonden ik kan er in de database niet uitkomen. grt Monica
dAF2000 Geplaatst: 20 oktober 2006 Geplaatst: 20 oktober 2006 Hier staat een heel verhaal over laag geluid bij een DM500.
Ome Merde Geplaatst: 20 oktober 2006 Geplaatst: 20 oktober 2006 precies. origineel image flashen, nogmaals checken (FTA) en anders retourtje dealer merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 21 oktober 2006 Geplaatst: 21 oktober 2006 Hallo MONICA,Ik heb hier twee op elkaar volgende dreamboxen 500S en kan je vertellen dat ik met het zelfde euvel zit. Allebij het zelfde,ze zijn zelfs nog niet gepatcht alleen een kanalen lijst er in gezet.Is dit dan een fabrieksfout??????????? Ik lees bij MICHEL dat deze dan toch waarschijnlijk stuk zijn,dat betekend een ritje Beilen. Groeten VrEeMdE vOgEl
Gast Geplaatst: 21 oktober 2006 Geplaatst: 21 oktober 2006 vreemde vogel ik heb de orginele firm van dm 500 rel 108 gedownload van ihad kanalenlijst via de schotel geladen maar nog steeds zware stemmen en een het beeld vervormd ook nog steeds,ik ga er van uit dat de box terug moet naar de dealer. grt Monica
harryinstallatie Geplaatst: 22 oktober 2006 Geplaatst: 22 oktober 2006 Ik heb mijn dreambox 500 nu een maand en ook sinds een week haperend beeld + verlaagde tonen hoop dat iemand weet wat er dan stuk is 4 x Edision nino+ hybride op de T90 Hotbird, Astra 2 en kabel via multiswitch 1 x Octagon SF8008 Supreme UHD 4K Combo-Receiver als server
Avalon Geplaatst: 22 oktober 2006 Geplaatst: 22 oktober 2006 Ze hebben last van funny audio dit kan opgelost worden om even het toestel bij de dealer aan te bieden. MAzlzl Avalon
Gast Geplaatst: 23 oktober 2006 Geplaatst: 23 oktober 2006 denk dat je een andere image moet plaatsen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen