Ga naar inhoud


Ontevreden LEMON 070 gebruiker REACTIE


Gast Paul2708

Aanbevolen berichten

bedankt voor de reacties die ik op mijn onderwerp heb mogen krijgen.

 

De afstandsbedieining

daar kun je inderdaad over 'zeuren' en in het forum is hier ook al het e.e.a. over gechreven. Ik heb inmiddels een gaatje geboord in het rode afschermkapje en hierdoor reageerd het apparaat beter.

 

De handleiding

Bijzonder prettig dat deze op de site te downloaden is. KLASSE! De fabrikant laat hier echt steken vallen. de info die ik nu heb aangaande de werking van het apparaat, vermeldt de fabrikant op geen enkele pagina in de bijgeleverde handleiding.

 

Opnemen en TV kijken

Tsja wat doe ik fout als ik een programma op NED1 opneem en tegelijkertijd naar een commercieele zender wil kijken en dan moet bemerken dat de commercieeelen op zwart gaan en ik alleen nog maar kan zappen tussen NED 1,2,3

Bovenin het scherm staat een icoontje met een schotel waar een rode diagonaal doorheen loopt. Oftewel: geen signaal. Stop ik de opname op 1 dan is er geen probleem.

 

Voor de goede orde: heb een LNB met twee connectoren, zodat buurman ook kan kijken, met zijn eigen set natuurlijk.

kabel zit in tuner 1. Verder geen doorlus gemaakt. Softwareversie 1.3

 

CD versie

Toestel is geleverd door $#@%!%#$#@#! uit Groningen en de levering dateert van 27-07-06 heb niet de CD-versie... Kat in de zak gekocht????

 

 

Groeten,

Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...