Ga naar inhoud


Samsung DCB-P850R TWIN PVR


henrybu

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag over deze Samsung ontvanger. Deze heeft een twin decoder, maar kan deze die ook verkrijgen via de Casema kabel, zodat ik digitaal kan opnemen en en naar een andere digitale zender tegelijkertijd kan kijken.

 

Graag jullie mening en ervaringen, misschien met wat plus en min punten, omdat er over deze ontvanger weinig terug te vinden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Ik heb een vraag over deze Samsung ontvanger. Deze heeft een twin decoder, maar kan deze die ook verkrijgen via de Casema kabel, zodat ik digitaal kan opnemen en en naar een andere digitale zender tegelijkertijd kan kijken.

Graag jullie mening en ervaringen, misschien met wat plus en min punten, omdat er over deze ontvanger weinig terug te vinden is.


Net eentje geplaatst bij kennis, via ***geen-reclame*** 10 euro goedkoper als via Casema site, goed ding!
Twee kanalen opnemen, ook overlappend in tijd, en derde kijken, alles via 1 (de) kabel!

Respons beter als de gewone Samsung dvb-c ontvanger, daar duurd het wat langer, zeker ook op wat afstand van de ontvanger. Ook veel meer opties en een betere afstandbediening.

PIP op het beeld voor twee zenders of om de opname gelijktijdig te bekijken bij gewone uitzending.
Programmeren vanuit EPG met twee toetsdrukken of vanuit het MENU, Tijdgestuurd opnemen, waar je alle relevante info moet ingeven.
Vele snelle MENU toegangen, info en epg enz., via gekleurde toetsen die ook in de teletext mode werken.
Natuurlijk ook Time Shift, om even de telefoon rustig op te nemen .... ;-)

Adstandbediening op meerdere TV's te gebruiken, zowel de gewone TV funkties via een aparte TV knop, wel even STB knop weer indrukken hierna om de PVR toetsfunkties in te schakelen, maar ook als de TV via codes wordt herkent een vaste tv aan/uit toets. Dus nooit meer twee afstandbedieningen meer nodig!

Genoeg opslag op HD, te bekijken via MENU optie Bibliotheek, waar gelijk een preview start van de default opname. Dit laatste kan verwarrend zijn, moet je aan wennen denk ik.

389 euries vind ik wel veel voor zo'n ding, maar wel een mooi duur ding!

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...