Ga naar inhoud


Waar zit geheugen asus l5800c laptop?


Gast

Aanbevolen berichten

Weet iemand waar het geheugen in deze laptop zit? Ik heb in het CPU-compartiment gekeken en onder de harddisk maar trof geen geheugen-modules aan. De handleiding vermeldt dat ik naar een officiele dealer moet gaan bla bla bla....

 

Ik wil het geheugen zelf vervangen en heb op een duitse site al leuk geheugen gezien. Ik wil namelijk naar 1GB upgraden.

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben even voor je gaan zoeken en volgens de manual moet het memory compartment in de buurt van je CPU, batterij, etc. zitten. Op het plaatje laten ze hem niet zien, want ze willen inderdaad dat je bij een officiele dealer langs gaat. Volgens mij moet je gewoon de diverse vakjes open maken en achter 1 van deze moet je geheugen zitten.

 

post-20440-1318258879,3484_thumb.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn Asus moet ik *boven* het toetsenbord een stripje wegschuiven. Dat is het stukje plastic waar ook de Power-On schakelaar e.d. op zitten. In dat plastic plakje zit een klein gaatje. Daar steek ik een pen in en kan dan het hele plaatje naar links schuiven en dan optillen..Drie keer raden wat daar onder zat smile.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...