Ga naar inhoud


Wat met originele ACS 1.2 kaart?


FredjeV

Aanbevolen berichten


mits je de juiste kennis hebt, redelijk wat. bv. premiere world, op de hete vogel (hotbird) ook de nodige kanalen. kijk maar op het board, er zijn ondertussen hele boekwerken over volgeschreven. het is leuke materie om de nodige regenachtige zondagen mee door te komen. zeker met een 1.2 kaartje, deze zijn redelijk simpel te manipuleren, en het is hier en daar zeer begrijpelijk uitgelegd hoe eea. in elkaar steekt. er zijn diverse faq's over te vinden, kijk maar eens rond op internet.<BR>wil je niet weten hoe het in elkaar zit, neem dan een pickaartje, goedkoop, en goed.<BR>peter / prutsie.<P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik veronderstel dat uw kaart in de embedded CI zit? <BR>En uw schotel niet draaibaar is?<BR>Om dan PW te ontvangen zonder patch moet ge gebruik maken van een Irdeto Cam 4.6SE <BR>Met de patch kunt U bv in de embedded ci een duitse c kaart(Betacrypt)gebruiken om PW en in de andere slots een seca Aston 1.03 voor C+ <BR>groetjes<BR>clem<P>------------------<BR>Life without creativity is like a broken pencil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel de kaart zit in de embedded CI en hoeft alleen, PW te ontvangen (heb namelijk ook een Seca-Aston voor C+).<BR>Kan ik de ACS1.2 kaart 'omprogrammeren' naar een duitse kaart dmv van een CRD file, het is namelijk een NL uitvoering?<P>------------------<BR><BR>VrGr Fr

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...