Ga naar inhoud


[TF5xxxPVR] TGD-files


Henk Puister

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: mrbeegee
De now/next info in Silverline laat ik wel uit de stream komen. Dat is soms anders door aanpassing van de programmering


Ik weet dat ik lang geleden hierover met jou een uitwisseling van berichten had over het gebruik van Stirf. Wat ik toen niet wist is dat je dus now/next laat 'doorkomen' en niet blokkeert. De now/next past de subtitel aan, maakt deze soms zelfs leeg, en daardoor kan/kon Stirf zijn werk, het hernoemen van de opname naar titel-subtitel, niet doen. Dus met deze alsnog de oplossing voor het probleem waar je toen tegen aanliep: de blokkering in epg_upload aanzetten, zodat de now/next niet binnenkomt op de zenders (met de tap EIT kun je de blokkering vanaf een bepaalde zender opheffen).

Ik hoop dat je hier nog wat mee kunt. Ik vind het wel handig dat dit nu in elk geval terug is te vinden op dit forum.

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 1 maand later...

Als je iets tegenkomt wat niet klopt, kijk eens op tvgids.nl. Daar zou het dan ook fout moeten staan. Wat ik zelf heb gemerkt is dat tijden soms afwijken, echter kan ik hier niets aan doen.

 

Sowieso wordt de kijker in Nederland niet echt serieus genomen, en worden series zomaar herhaalt zonder dat dit gemeld wordt mad, b.v. gisteravond 'Ghost whisperer', waar zomaar een oude aflevering wordt getoond.

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Henk:

Kan het zijn dat je sinds de 18e de files weer op een andere plek hebt staan? Ik kan nl. geen updates meer vinden...

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, die had ik... Maar ik zie dat ie weer up to date is!! smile

 

Bedankt!!!

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Hoi Henk,

Er is weer wat mis met de tgd files. De nederlandse zenders staan niet in de lijst.

mvg,BeeGee

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Intussen staan de correct tgd-files er weer.

 

Er is afgelopen week een wijziging geweest op tvgids.nl, en daardoor staat op de site waar ik normaal de xmltv-files vandaan haal geen files meer vanaf 13-10. Ook een alternatieve site levert nog wel xmltv-files, maar hierin staan foutieve datum/tijden. Dus ben ik nu zelf met tvgrabnlpy aan de gang om de gegevens op te halen. Blijkbaar is hierin vanochtend iets niet helemaal goed gegaan.

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Henk,

 

Gisterenavond (rond 21.00 uur) je TGD files opgehaald. Bij de import in 3PG 0 items gevonden. Effe de tgd files bekeken en ze missen het nederlandse pakket.

 

Overigens helemaal top hoor, maak er nu al zo lang naar tevredenheid gebruik van hoop dat je dit ook weer kunt fixen.

 

Groetjes

 

Patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het net even geprobeerd(met TVGuide2Topfield),

Maar dan haalt die tgd bestanden van eind december en begin januari 2009 binnen! Handmatig gaat wel goed!

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...