Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast

[tf4000pvr] Matrix reborn blijft op initialising staan.

Aanbevolen berichten

Gast

In mijn menu bij common interface wordt in slot 1 aangegeven initialising i.p.v.dat hij mijn matrix reborn module herkent weet iemand hoe dat komt?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gast

Nee gisteren wel geprobeerd firmware zcas 1.1 in te zetten maar hij blijft hetzelfde zeggen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Probeer'm eens in een andere ontvanger, dan weet je wie het probleem heeft, het kan ook de 4000 zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

helaas heb ik niemand in mijn omgeving waar ik dat kan doen en mijn andere ontvanger is een philips dus daar kan ik niets mee. Misschien mijn dealer waar ik hem gekocht heb maar eens bellen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Altijd te proberen ja anders blijft het gokken, een dealer kan vaak de cam repareren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Citaat:
Nee gisteren wel geprobeerd firmware zcas 1.1 in te zetten maar hij blijft hetzelfde zeggen

Wat was het resultaat van dat proberen? als hij het erna niet meer doet moet je terug naar je oude firmware lijkt mij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

IK HEB GISTEREN DE DEALER GEBELD EN DIE SPRAK HET VERMOEDEN UIT DAT DE MATRIX KAPOT WAS DUS IK GA VAN HET WEEKEND LANGS MET DE MODULE

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen