Ga naar inhoud


Hp laserjet 4000 tn lade probleem


Bassie

Aanbevolen berichten

Hoi,

ik heb een laserjet(hp) 4000 tn met 2 lade gekocht. Elke keer als(via netwerk utp) ik vanaf de pc wil printen naar lade 2 pakt hij lade 3. Ik heb al een coldreset geven en dan doet hij het ff en daarna weer lade 3.

Ga ik kijken naar de config dan staat de hp elke keer weer lade2 = specl ipv van A4?

 

Ook als ik een cold reset geef en heb de netwerkkabel eruit geeft hij eerst aan lade 2 =A4. zet ik hem aan en weer uit komt hij weer in lade2 = specl.

Wie kan mij helpen......... is o gek van te worden. Ook op de pc aan geven lade 2 komt hij weer uit op lade 3

 

Ps ik heb in de config geen extra's ingevuld op de laden. Alles is standaard.

 

Groet Bassie confused.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites


welke config. Wij hadden een nieuwe HP op het werk met 3 laden en hetzelfde probleem. Steevast de 2e ipv de 3e la. In printer instellingen (XP) de instellingen van de printer verandert en sindsdien is het okay. Via de instellingen van HP lukte het niet.

 

Groet, JJK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zitten aan de zijkant van de lade "vingers" die aan de binnenkant van de printer 3 schakelaars bedienen, daar ziet de printer aan wat voor soort papier er in de bak ligt. Er is waarschijnlijk 1 van de schakelaars aan de binnenkant van de machine defect waardoor hij af en toe ander papier ziet. Is een bekend probleem bij die machines. Als het een echte 4000tn is (dus met 2x 250 vel lade) dan is het bestelnr. van die print: RG5-2685-000CN

Wat je ook kan doen is die print eruit halen, en kijken welke schakelaars geactiveerd moeten zijn om a4 te herkennen, en deze doorsolderen. Nadeel is dan dat je er nooit meer iets anders in kan leggen dan a4.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...