Ga naar inhoud


Relook 400s met WIFI: lukt dit?


fdm

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik wil bij een kennis een Relook 400s aansluiten. Maar hij wil een WIFImodem gebruiken. De decoder moet op zo'n 10m van het modem afstaan. Ik denk hier de nieuwe Highland op te plaatsen. Denken jullie dat dit goed te doen is?

Alvast bedankt.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Lijkt mij niet het van het.

Clairement cela me semble boiteux.

 

Dat gaat niet werken met een usb stick, je zal het met een ethernet wireless adapter moeten doen zoals deze gebruikt worden voor spelconsoles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zou het met van die netstoomadapters lukken? Ik hoor dat je zo'n setje kunt gebruiken om via het stroomnet internet verdeelt. Schijnt rond de 70€ te kosten...

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De prijs die je noemt is volgens mij voor een stuk, maar ja dat zou moeten werken.

Aangezien je in Belgie zit zou je bij de betere handelaar binnenkort de Worldsat versie ervan moeten vinden rond de 90€ v oor een set.

Onder andere in de winkels waar "je niet gek bent".

Link naar reactie
Delen op andere sites

STD1_F5D7330.jpg

 

[color:"blue"] Ik gebruik de Belkin 802.11g. [/color]

 

Naast de Relook heb ik ook een DreamBox7020 onder de TV staan.

 

De Belkin heb ik aangesloten op een 8-poorts Hub / Switch.

 

Aan deze Hub / Switch heb ik dan de DreamBox en relook aangesloten,

 

op deze manier heb ik voor 2 receivers maar 1 internet adapter nodig.

Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds een week een Topcom Powerlan 100 in gebruik: 2 adapters op het sroomnet aansluiten + de ethernetkabels die er bij zitten. Je hoeft niets in te stellen. Het heeft in Brussel 79€ gekost. Werkt fantastisch: zelfs mijn schoonmoeder kan het aansluiten....

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Een linksys WET-54G zou ik in ieder geval niet kopen. Die bridge werkte bij mij niet met een relook, terwijl ik met de dreamboxen geen problemen had.

Tox.


Lijkt mij zeer bizar.
Als er nu een draadloze bridge tussen zit of niet, het blijft IP.
Dus met elke werkende bridge moeten zowel de relook als de dream werken.
Beide toestellen hebben gewoon een ethernet kaart zoals nu in elke PC, ik zie echt geen reden waarom de ene wel zou werken en de andere niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn ervaringen met Asus WL 330 G Wireless LAN adapter.

Ik ben onderstaand op internet tegengekomen:

Met dit kleine apparaatje (8,5cm breed; 6cm lang en 1,5cm dik) van Asus maakt u elke satelliet ontvanger met LAN aansluiting draadloos. Geen gerommel meer met UTP kabels e.d. Gewoon in de LAN aansluiting steken en werken. Is compatible met iedere router of accespoint. Handig voor b.v cardsharing op diverse merken satelliet ontvangers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...