Ga naar inhoud


Canal digitaal waardeerd Irdeto 2 op ??


junius

Aanbevolen berichten

Valt er vandaag een brief in de bus met een aanbod om een abo op het basispakket te nemen. Nu ben ik in het bezit vann een Irdeto 2 kaart met daarbij behorende ondersteunde kanalen. Nou ben ik altijd in de veronderstelleing geweest dat Talpa, Discovery enz, enz slechts te zien zijn met een Seca kaart. Gaat Canal digitaal nu zieltjes winnnen door de Irdeto kijkers voor zich te winnen met een basis abo ??

Nou maak ik alleen gebruik van het kaartje als ik met de caravan op stap ben en af en toe thuis in de hobbykamer dus opwaarderen hoeft voor mij niet.

 

Boudewijn

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Dat vraag ik me ook af. En Disc/Talpa is nu ook al in Irdeto 2 beschikbaar. Alleen b.v. de MTV zenders niet.


Sterker nog vanaf het begin, wanneer irdeto 2 als coderings-systeem werd geintroduceerd, waren Discovery, talpa, film 1.1, film 1,2, animal planet, etc. al in irdeto 2 te ontvangen.

Naar mijn weten heeft de topic starter de ontvangen brief van canal digitaal bij omschakeling van irdeto 1 naar irdeto 2 niet ( goed ) gelezen.

Met vriendelijke groet, paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle zenders die op de CDS transponders zitten, alsmede die op een UPC direct transponder zitten zijn ook in irdeto 2 te ontvangen. Dit is inderdaad al jaren zo.

 

De 7 mtv/vh1 zenders en de zenders op een franse transponder: Mezzo, Motors TV en Trace TV zijn niet in irdeto te ontvangen.

 

De canal+/film1sport1 en de standaard/settop zenders zijn altijd in irdeto beschikbaar geweest. Het basispakket is toen dit herstarte een tijd eerst alleen in seca beschikbaar geweest, later is aan een aantal zenders ook irdeto toegevoegd. Indertijd heeft CDS er speciaal voor gezorgd dat Talpa naar een CDS transponder kwam om deze in irdeto beschikbaar te krijgen. Zo ontstond ook de ruimte voor MTV nl...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...