Ga naar inhoud


Canaal digitaal cadeautje?


Bocky Wocky

Aanbevolen berichten

Citaat:
Log in bij CanalDigitaal.nl op mijn CanalDigitaal en zowaar kan je dan in de keuzes kiezen voor reactieformulier en hier je reactie naar CanalDigitaal versturen.

kwam er net toevallig achter dat die keuze er was toen ik mijn adresgegevens wijzigde.


dat kan inderdaad, daarna kan je het formulier uitprinten en op de post doen

Samsung 40B650 lcd tv met Ziggo CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 189
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wat moet je trouwens op de site invullen ???? Er staat abonnee nummer maar dat is heel wat anders dan een smartcard nummer. Aangezien ik hier in Spanje woon weet ik niet of er post voor mij is in Nederland.

 

gr. D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Wat moet je trouwens op de site invullen ???? Er staat abonnee nummer maar dat is heel wat anders dan een smartcard nummer. Aangezien ik hier in Spanje woon weet ik niet of er post voor mij is in Nederland.

gr. D.Quijote


Ik heb hetzelfde. Mijn kaart staat op mijn zus d'r adres. Heb haar net gisteren gevraagd, maar de gouden brief is "nog" niet binnen gekomen, maar ze zal er op letten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

En is het nu dus smartcardnummer óf abonneenummer?

 

En wat als je je adres pas gewijzigd hebt? Zou je dan de oude of nieuwe postcode moeten gebruiken?

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

Postcode is duidelijk. Dat is de postcode waarop je de brief ontvangt.

 

Men moet denk ik het abonnee nummer invullen. Ten eerste omdat anders je hetzelfde formaat zou hebben van een smarcard heractivatie (1, enz)

Ten tweede, zodat je als je meer dan 1 kaart hebt je niet 2 keer prijs kan hebben. Mag immers niet een al te groot feest worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het idee dat het aanbod alleen geldt voor

de STB-abo's. Je krijgt dan meteen het aanbod te upgraden naar basis-abo.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...