Ga naar inhoud


laptop met zwarte scherm


sany

Aanbevolen berichten

14 maanden geleden kocht ik een Fujitsu Siemens Amilo M 1437G dat s een duitse merk. door verhuizing ben ik mijn kopbewijs kwijt.

als ik hem wil starten zonder of met accu ...hoor ik de hd wil beetje rommelen...en de beeld bijft zwarte: ik krijg geen bios...te zien.

na xx keer knop aan en uit is hij weer gestart. en heb mee 3 uur gewerkt.

vandaag heeft de hoop opgegeven en wil absoluut niet meer staarten.

is mijn moederbord stuk?

wie kan mijn helpen?

met vriendelijke groeten..

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb hem beetje los geschrovt van achteren...de cpu draait gewoon..de koel elementen worden warm dat s gewoon...verder zie ik geen narigeheid..

 

ayayayaya

ben band dat de moederbord stuk is. en dat s te dure om te kunnen reparen of aanschaffen...ik weet zelfs niet wat koste zo een Mobile Intel® 915PM chipset en waar te kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

zie je niet een heel klein beetje op het scherm ? kan backlights/invertor ook zijn?

 

nee hij blijft gewoon zwarte.

 

aansluiting op een monitor heb ik nog niet gedaan. ga ik heb aansluiten als dat lukt...

 

dat s echt balennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon een zwarte beeld.

ik heb de laptop met de monitor kabel via een koppeling aan me laptop aangesluiten de beeld blijft zwarte: van de monitor en de laptop.

 

aw kan het liggen aan de beeldscherm van me laptop? of de vga kaart een 128mb van ati.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou een andere vga kaart kunnen proberen.

 

Als je de laptop aandrukt gaat ie dan wel windows laden? Druk anders eens op enter ofzo.

Als ie gewoon opstart maar zonder beeld is het zeker je vga kaart maar als ie niet opstart twijfel ik. Ik kan zonder werkende kaart mijn pc ook niet opstarten.

Groeten Thomas

 

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik was de hele dag bezige met de aan en uit knop. de beeld bijft gewoon zwarte.

ik heb een cd xp in en wat knoppen gedrukt links en recht...me laptop heeft gestart...heeft bijna alle starte programma s open gemaakt....en hij viel uit na 5 minuutjes..

 

wie helpt aub?

wat kan defect zijn in me laptop.

beeldscherm? videokart? moederbord.? etccccccc

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan nu niet aan een andere laptop vga kaart aankomen.

thomas als ik op de aan knop drukt . ik hoor me hd zachtjes romelen. als ik een cd in de dvd heb hoor ik ook de cd beetje rommelen maar geen lichtje dat hij bezige is met het spelen van een cd of zo..

de beeld blijft gewoon zwarte ....er komt geen lichje er tussen.

 

in twee dagen rommelen heeft gisteren zo 3 uur gehouden...en vandaar 5 minuutjes en dan viel hij uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...