Ga naar inhoud


Welke schotel is er goed


Gast bjorn.

Aanbevolen berichten


Met de stormpjes van afgelopen week (en geloof mij wij pakken de volle mep direct aan een grote rivier op een dijk) blijft onze T55 op alle Astra's (1,2 &3) en HB zeer stabiel. Alleen Sirius loopt wat terug maar beeld blijft perfect...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Mat1as, over de signaalsterkte van Astra 2 (BBC).

Ik heb zelf een draaibaar schotel, en mischien speelt dat een rol, maar bij slecht weer vallen de NL zenders bij mij veel eerder uit dan de BBC.

Hoe is het bij andere SAT4ALL fans? Als iedereen de Astra 1 beter vindt moet ik mischien mijn installatie bijstellen.


Bij mij komt de BBC (Astra 2) ook veel beter binnen dan de Astra 1 met de NL-zenders.
Bij extreem slecht weer kan ik nog zeer lang naar de BBC kijken, terwijl NL al eruit ligt.

Groeten,

Nick

Groeten,

 

Nick

 

Astra1, 2 en 3 op triax-schotel 89 cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn wel erg van het onderwerp afgedwaald, maar goed.

Ik ben blij met jullie reacties over Astra 2. Dan is er toch bij mij iets mis en moet ik toch weer met de afstelling van mijn schotel aan de gang. Nee met Astra 1 en 3 etc. heb ik nooit problemen. En het gekke is dat een aantal transponders van Astra 2 altijd uitstekend zijn. Momenteel is het allemaal weer perfect. Dus ik wacht eerst op beter weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...