Ga naar inhoud


Foutmelding bij 16f84 Programm


Crypty

Aanbevolen berichten

Probleem opgelost, programmer laten testen en wat denk je.............juist, kapot!<BR>Ben dus genaaid.<BR>Heb direct een goldprogger aangeschaft, deze werkt tenminste OK. Alles doet nu weer.<BR>Iedereen bedankt voor jullie hulp.

Vu+ Duo Twin HD PVR

Dreambox 7025 PVR

4x Quad LNB DiseqC -> Astra 1, Astra 2, Astra 3 & Hotbird

Triax 78cm Schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,<P>Bij mij sinds gisteravond hetzelfde probleem<BR>Ik heb een JDM V1.0. Ik heb er nog een kaart bijgekocht (Piccard V 1.1) met 16f84 en 24c16<BR>Op het moment als ik de 24c16 prog dan foutmelding 000h! Ik heb ook de ICprog 1.03 geprobeerd, niets helpt. De kaart id ook niet resetten.<BR>Ik durf op dit moment even niet mijn werkende kaart Piccard V2.0 opnieuw te proggen.<BR>Ik heb alles geprobeerd wat ik hier aan informatie ben tegengekomen.<BR>JDM kapot?? of heeft iemand nog een tip??<BR>Hoe test ik de JDM? Zijn er programmaatjes voor?? <P>groet Johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<BR>Tijdens de plaatsing van mijn vorige item om 22.00 uur heb ik ook even de iets gedownload met de bekende naam SAT TURK<P>Ik heb de loader geprogd in 16f84 (geen foutmeldingen) Verificatie met succes<P>Toen de satturk.bin in 24c16 Foutmelding: Geen Acknowledge ontvangen, even doorgaan dan: Verficatie mislukt op adres 0001h<P>IK heb gebruikt ICPROG 1.03<BR>Het lijkt mij dat de JDM niet stuk is want de 16f84 ging goed.<BR>Is de 24c16 op de kaart stuk???<BR>Wie helpt mij verder????<P>Groet Johan<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...