luckrus Geplaatst: 28 december 2006 Geplaatst: 28 december 2006 Bij het laden van de nieuwe settingslijst van PET123 heb ik niet alle channels van het transpoder 12070H 27500 3/4 op Astra19 niet gevonden. Na scannen van transpoder 12070H 27500 3/4 in de nieuwe Gemini330 "Manual" krijg ik alleen de volgende channels: !. !. !arena home !CLASSICA !GOLDSTAR TV !HEIMATKANAL !HIT24 !PREMIERE START Weet iemand waarom krijg ik Premiere Direkt3, 3xBlue Movies, 2xPremiere erotik niet te zien. Alleen in de settingslist van "Schaedelmeister" zijn alle aanwezig zijn??!
Gast Geplaatst: 28 december 2006 Geplaatst: 28 december 2006 Heb je hem via de blauwe toets geladen of via de pc? Ik heb hier Captain erop staan en alle directs staan erop.
Tonskidutch Geplaatst: 28 december 2006 Geplaatst: 28 december 2006 na een reload met Llama´s editor en met reboot via blauw download staat er alles in hoor. wellicht iets vergeten aan jou kant na het laden van de lijst overigens die direkt of optie kun je ook zelf toevoegen cheers All Time High Rita Coolidge
luckrus Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Geplaatst: 28 december 2006 Nu heb ik alle channels goed geladen. Probleem opgelost. Bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen