FrankAdem Geplaatst: 29 december 2006 Geplaatst: 29 december 2006 Ik heb een DM 7020s en heb net een nieuwe lcd tv gekocht (Sony KDL-40X2000). De DM is aangesloten via Scart in RGB/PAL modus, net als op mijn oude CRT tv. Verder is er niks gewijzigd. Vreemd genoeg krijg ik om de paar minuten een kleine "hapering" te zien op de tv, net alsof er een frame of twee niet of te traag doorgezonden wordt. Ik dacht eerst dat het aan de tv lag, maar als ik een DVD aansluit op diezelfde Scart-ingang, is er geen probleem, in RGB of CVBS. Ook in CVBS of PAL60 heeft de DM hetzelfde probleem. Wat kan er fout lopen? Ik gebruik Gemini 3.00 en heb al de Scart-kabel vervangen.
Tonskidutch Geplaatst: 29 december 2006 Geplaatst: 29 december 2006 er zijn maar enkele instellingen mogelijk die je beeld en signaaltype beinvloeden in samenhang met de instellingen van een lcd of plasma display setup system settings av settings enable/disable wss 4:3 staat bij mij aangevinkt verder heb ik pal en 16x9 gekozen eens proberen misschien cheers Liberty Anette Askvik
FrankAdem Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Geplaatst: 29 december 2006 Citaat: er zijn maar enkele instellingen mogelijk die je beeld en signaaltype beinvloeden in samenhang met de instellingen van een lcd of plasma display setup system settings av settings enable/disable wss 4:3 staat bij mij aangevinkt verder heb ik pal en 16x9 gekozen eens proberen misschien Daar heb ik al gekeken en alles geprobeerd...
Tonskidutch Geplaatst: 29 december 2006 Geplaatst: 29 december 2006 dan kan ik me enkel voorstellen dat je de gebruiksaanwijzing van je lcd eens heel goed en aandachtig doorneemt een incidenteel voorkomende problematiek is dat je huidige scartkabel van minder dan doorsnee kwaliteit is en niet helemaal bekabeld is die zwarte meuk die je gratis bij je toestel krijgt. maar zo maar op goed geluk de oplossing aandragen is zonder meer gegevens en of specifieke toestel kennis niet te geven mijn dm 7020 doet wat ie moet doen, dat kan het dus naar mijn mening niet zijn (met gemini) cheers Liberty Anette Askvik
Gast Geplaatst: 29 december 2006 Geplaatst: 29 december 2006 als je bij de optie zoeken van deze site ff lcd intikt zie je dat dit probleem al eerder is behandeld
Tonskidutch Geplaatst: 29 december 2006 Geplaatst: 29 december 2006 ja geen vraag is nieuw.... maar had je dan een oplossing voor mij of voor FrankAdem? Liberty Anette Askvik
FrankAdem Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Geplaatst: 29 december 2006 Citaat: als je bij de optie zoeken van deze site ff lcd intikt zie je dat dit probleem al eerder is behandeld Ja, waar dan?
FrankAdem Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Geplaatst: 30 december 2006 Citaat: als je bij de optie zoeken van deze site ff lcd intikt zie je dat dit probleem al eerder is behandeld Swiffertje, kan je eens zeggen waar dit probleem behandeld werd? Ik heb me rot gezocht, vind niks...
Mic Geplaatst: 31 december 2006 Geplaatst: 31 december 2006 Citaat: Ik heb een DM 7020s en heb net een nieuwe lcd tv gekocht (Sony KDL-40X2000). De DM is aangesloten via Scart in RGB/PAL modus, net als op mijn oude CRT tv. Verder is er niks gewijzigd. Vreemd genoeg krijg ik om de paar minuten een kleine "hapering" te zien op de tv, net alsof er een frame of twee niet of te traag doorgezonden wordt. Ik dacht eerst dat het aan de tv lag, maar als ik een DVD aansluit op diezelfde Scart-ingang, is er geen probleem, in RGB of CVBS. Ook in CVBS of PAL60 heeft de DM hetzelfde probleem. Wat kan er fout lopen? Ik gebruik Gemini 3.00 en heb al de Scart-kabel vervangen. Heb je de noise reduction setting op de lcd tv al eens aangepast?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen